09-07-2010, 12:57 PM
To hannes_s:
See andur mis mootori peas asub, on oma olemuselt normaalselt avatud lüliti. Kui mootori temp tõuseb umbes 85 kraadi, siis kontaktid sulguvad. Ja vot sellel hetkel kukkuski mul konditsioneer tagant ära, kuigi vent juba ammu üürgas. Ehk siis kliima süsteem saab teada, et mootor on töösoojaks jõudnud, aga mida ta selle infoga peale hakkab, seda ma täpselt pole uurinud.
To Nustu826:
Kas sul pumba üldse haagib järgi kui konditsioneeri sisse lülitad? Võibolla ei jõua vool pumba elektromagnetsidurini või on selle siduri mähis läbi. Muidugi on variante veel miljoneid, aga need saad lihtsasti kodusel teel ära kontrollida.
See andur mis mootori peas asub, on oma olemuselt normaalselt avatud lüliti. Kui mootori temp tõuseb umbes 85 kraadi, siis kontaktid sulguvad. Ja vot sellel hetkel kukkuski mul konditsioneer tagant ära, kuigi vent juba ammu üürgas. Ehk siis kliima süsteem saab teada, et mootor on töösoojaks jõudnud, aga mida ta selle infoga peale hakkab, seda ma täpselt pole uurinud.
To Nustu826:
Kas sul pumba üldse haagib järgi kui konditsioneeri sisse lülitad? Võibolla ei jõua vool pumba elektromagnetsidurini või on selle siduri mähis läbi. Muidugi on variante veel miljoneid, aga need saad lihtsasti kodusel teel ära kontrollida.