08-07-2010, 10:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2010, 10:20 PM ja muutjaks oli foxman.)
Täna siis arvati ,et viga võib olla ka plokikaanes Et esimese ja teise silindri vahel pidavat kergesti tihend katki minema ning siis pidi kusagilt õli hoolega väljalaske kollektorisse hakkama taguma...Vaatasin kollektori juurede ja oligi eest sealtkandist natuke õlineKatsun kollektori maha kiskuda ja vaadata kas on sealt see õli pärit.
Samas turbo peaks ka vast ikka üle käima,lõtk ikkagi paras sees ning õline oli ka küllaltki sisselase...Tea kust sellist turbot veel tasuks uurida?BR Turbo arvas ,et vahetavad heameelega küll tihendid 3500eegu eest ära aga kui võll mokas siis ei pidavat miskit teha enam andma Kadakas arvati et selline olemas, aga kohapeal selgus et E290td oma ikkagi ei sobi
Proovi mõttes muidugi võiks katsetada...Aga seal ju õlitus voolik jms, kuidas katsedada õli hakkab hoolega ju lahmama? Kas sinna mingit pimedat võib üldse panna ajutiselt?
Samas turbo peaks ka vast ikka üle käima,lõtk ikkagi paras sees ning õline oli ka küllaltki sisselase...Tea kust sellist turbot veel tasuks uurida?BR Turbo arvas ,et vahetavad heameelega küll tihendid 3500eegu eest ära aga kui võll mokas siis ei pidavat miskit teha enam andma Kadakas arvati et selline olemas, aga kohapeal selgus et E290td oma ikkagi ei sobi
(08-07-2010, 12:43 AM)wdb240 Kirjutas: Proovi kohapeal või sõita ilma turbota. Võta lõdvik tagant ära ja vaata ,kas siis tuleb ka sinist või viskab ainult musta. 350TD ei tea täpselt, kuid 300TD kipub samuti teatud pöörde juures sinist ajama (seda küll koha peal ühtlaselt tuuri ca 2500-3000 rpm hoides) . Nendel tundub mulle pigem süütenurga probleemina, kui turbo veana. Nimlet nendel vanadel rida 6 mootoritel on rida pumbad ja süüte nurka muudetakse tsentrifugaal-regulaatori abil. See ei ole eriti täpne meetod eriti vanadel masinatel ja sinine suits = põlemata kütust. Pööret tõstes peab pritse nurk ka varasemaks minema, et kütus jõuaks ikka õigel ajal ära põleda. Piisab, kui seal regulaatoris on mõned vedrud väsinud või mehaaniline kulumine takistab regulaatoril normaalselt töötamast
Proovi mõttes muidugi võiks katsetada...Aga seal ju õlitus voolik jms, kuidas katsedada õli hakkab hoolega ju lahmama? Kas sinna mingit pimedat võib üldse panna ajutiselt?