06-07-2010, 11:05 PM
Kurrja...
Uuendaks ka teemat siis. Nimelt otsustas siis ka minu MB 124 konditsioneer lõpetada suvalisel hetkel külma tootmise. Ühel päeval töötas, järgmisel enam mitte... Seega küsiks nüüd, et kas on võimalik AC süsteemis veakoode lugeda tavalise LED testriga? Vähemalt on kindel see, et viga on elektri poolel, kuna sai igaks juhuks süsteem tühjaks tõmmatud ja uuesti täidetud R134-ga(süsteem ilmselt juba saksas ümber ehitatud, kuna Stuttgarti(ja ka MB) logode ja numbritega AC kleps oli kapoti all). Sisse läks 1000gr, välja tõmbas aparaat veidi üle 700gr.
Igaljuhul on süsteem täidetud ja ikka ei hakanud toimima. Seega kas on mingi DIY mille saaks enne läbi teha kui kuskile edasi pöörduda. Kaitsmed vahetasin juba välja...
Uuendaks ka teemat siis. Nimelt otsustas siis ka minu MB 124 konditsioneer lõpetada suvalisel hetkel külma tootmise. Ühel päeval töötas, järgmisel enam mitte... Seega küsiks nüüd, et kas on võimalik AC süsteemis veakoode lugeda tavalise LED testriga? Vähemalt on kindel see, et viga on elektri poolel, kuna sai igaks juhuks süsteem tühjaks tõmmatud ja uuesti täidetud R134-ga(süsteem ilmselt juba saksas ümber ehitatud, kuna Stuttgarti(ja ka MB) logode ja numbritega AC kleps oli kapoti all). Sisse läks 1000gr, välja tõmbas aparaat veidi üle 700gr.
Igaljuhul on süsteem täidetud ja ikka ei hakanud toimima. Seega kas on mingi DIY mille saaks enne läbi teha kui kuskile edasi pöörduda. Kaitsmed vahetasin juba välja...