01-07-2010, 02:55 PM
Viimasest postitusest nüüd juba mõned kuud möödas ja oleks aeg teemat uuendada. Auto on senimaani ennast endiselt väga heast küljest näidanud ning muret temaga väga vähe olnud. Kevadeks plaanitud keretöödefondi suutsid rallikas ning kabriolett kahepeale kenasti ära süüa. Esimesed tiivad tahaksid kunagi väljavahetamist saada kuna w140 iseloomulik tiibade roosteuss on kallal.
Vahepeal kasutas mul naine mõned nädalad teda igapäevasõidukina ja oli ülimalt rahul. Manööverdamisvõime ja nähtavus pidavat oluliselt paremad olema, kui näiteks kümmekond aastat nooremal Volvo S60-nel. Ja loomulikult ka sõidumugavus. Ainsaks probleemiks oli tema jaoks "pisut" kõrgem kütusekulu.
Kuna nüüd ilusate ilmadega on rohkem saanud kabrioletiga sõidetud, siis S-klass valdavalt seisab maja ees ning see seismine tõi ka kohe probleemi ülesse. Eelmine nädal hakkas mootor jukerdama. Alguses külmalt töötas kenasti, aga soojenedes kadus jõud ning töötas väga ebaühtlaselt. Samuti külmast peast käima pannes hakkas pöördeid loopima. Sai täna siis diagnostikas käidud ning pidin jälle tõdema vanat Mercedese põhireeglit - esmalt vaheta välja kõik küünlajuhtmed, jagajakaaned ja rootorid, siis hakka alles muid vigu taga ajama...
Kuna varasemalt olen Truumu diagnostikaga väga rahule jäänud, siis saigi sinna suundutud. Mõõtmise tulemusel selgus, et ühe poole silindrid löövad tugevalt üle. Sai prooviks peale pandud uus süütepool, kuid see ei muutnud mitte midagi. Parempoolse jagaja kaane lahtivõtmisel selgus, et nii kaas kui rootor tuleks välja vahetada. Kuna ma kohe kusagilt laost rootorit ei leidnud, lasin need vanad korralikult ära puhastada. Ja hoplaa, mootor töötab jälle kenasti nagu Mishka. Korralik oksüdatsioon oli sinna kaanealla peitu pugenud. Diagnostik imestas, et see mootor üldse niiskete ilmadega käivitus...
Vahepeal kasutas mul naine mõned nädalad teda igapäevasõidukina ja oli ülimalt rahul. Manööverdamisvõime ja nähtavus pidavat oluliselt paremad olema, kui näiteks kümmekond aastat nooremal Volvo S60-nel. Ja loomulikult ka sõidumugavus. Ainsaks probleemiks oli tema jaoks "pisut" kõrgem kütusekulu.
Kuna nüüd ilusate ilmadega on rohkem saanud kabrioletiga sõidetud, siis S-klass valdavalt seisab maja ees ning see seismine tõi ka kohe probleemi ülesse. Eelmine nädal hakkas mootor jukerdama. Alguses külmalt töötas kenasti, aga soojenedes kadus jõud ning töötas väga ebaühtlaselt. Samuti külmast peast käima pannes hakkas pöördeid loopima. Sai täna siis diagnostikas käidud ning pidin jälle tõdema vanat Mercedese põhireeglit - esmalt vaheta välja kõik küünlajuhtmed, jagajakaaned ja rootorid, siis hakka alles muid vigu taga ajama...
Kuna varasemalt olen Truumu diagnostikaga väga rahule jäänud, siis saigi sinna suundutud. Mõõtmise tulemusel selgus, et ühe poole silindrid löövad tugevalt üle. Sai prooviks peale pandud uus süütepool, kuid see ei muutnud mitte midagi. Parempoolse jagaja kaane lahtivõtmisel selgus, et nii kaas kui rootor tuleks välja vahetada. Kuna ma kohe kusagilt laost rootorit ei leidnud, lasin need vanad korralikult ära puhastada. Ja hoplaa, mootor töötab jälle kenasti nagu Mishka. Korralik oksüdatsioon oli sinna kaanealla peitu pugenud. Diagnostik imestas, et see mootor üldse niiskete ilmadega käivitus...