01-07-2010, 08:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2010, 08:16 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(30-06-2010, 02:19 PM)timka24 Kirjutas: ma ei saa aru mis kallima gaasi jutt kuna ise täidan ka siis ei ole kuulnud et kallim gaas
olemas on R-134A ja vanematel masinatel (suuremosa audid) on R-12 (külmikugaas) mis ei ole piisavalt hea kui R-134a
kui on keegi kes teab mis on kallim gaas siis seletage mullegi
päikest
Hea näide täna väga levinud "kliima hooldusteenusest"...
Kas täidad automaatseadmega või kaalude-kellade järgi? Vana gaasi ikka välja pumpad? Kaua vaakumit süsteemis hoiad? Millist õli kasutad?
Sina täidad kliimasüsteeme ja peaksid ise teadma, et vanemate süsteemide gaas (R12) on keelatud (elik tootmisest maas) ning ametlik asendus niisamuti tootmisest maas.
"Roheline" gaas aga ei püsi vanas ja hõredas süsteemis sees - on vaja liited ja torud üle vaadata. Põtrade foorumis on kuulda olnud isegi vanade voolikute murenemisest, kui on täidetud keskkonnasõbraliku ainega. Aga kes tahab seda süsteemi ümber ehitada?
Seda plahvatusohtu on küll räägitud, kuid minu kõrvu pole veel ühtegi õlide-gaaside kokkusobimatuse tõttu õhku lennanud masinat sattunud. Kuid vigase rõhuanduri tõttu lõhki pumbatud süsteeme on küll. Lasin ise koos Ülliga meie säästuka kompressorist ühe klapi pilbasteks, kui me ei uskunud, et vaevalt kolm kuud süsteemis olnud kuivati võib umbes olla. Oli küll - 25 bar rõhukella saime igatahes põhja enne, kui plaks käis...
Hea, et on selliseid kodanikke, kes viitsivad asja endale selgeks teha. Üll teeb asju hästi ja kiiresti, kuid see koht...
Halb, et tal endal pole ettevõtmise soont nii palju, et endale tekitada viisakas töökoht ja kliendile mugav ning usaldusväärne töökoda.