08-12-2005, 10:05 PM
Ee..taga osa sa 100% kõik ära vahetatud, vardad ja puksid (neid on seal terve posu) +vedrud eest sai vahetatud verdud, stabika vardad, õõtsa puksid,pendelhoova puksid, bilsteini gaasi amordid ja sarniirid...võimalik et midagi jäi veel kirjapanemata aga usun et saaks ka odavamalt aga mina kasutasin vaid A osasid.. kuuldatavalt need B varuosa puksid õiged asjad ei ole ... võibolla sattusid praagid vms aga näiteks sabika vardad ja esimesed õõtsa puksid vahetas mul tuttav pärast 2500km uuesti ära:help: auto hakkas ujuma ja kolksus üks pool..nüüd A osad alla ja sidab juba pikemat aega...
Aga jah sellel autol on elekter see mida tuleb karta..veermik üldiselt kestab kui ilusti korras ja korralikult hooldatud jms...
Ahjaa 92-95 oli mootori juhtmestiku sulam või segu MB tehasel vale mis tõttu juhtmed on habrastunud jne...võivad probleemid tekkida selle kohapealt...enda saanil vahetasin ka need ära.
Üldiselt olen positiivsel arvamusel 3.0td mootorist ja küttekulu/dünaamika suhtest... kui rahaliselt vimalik vaata ikka selle poole enne kui 350 kuigi korras mootorina liigub ka 350 täitsa rahuldavalt
EDU!mile:
Aga jah sellel autol on elekter see mida tuleb karta..veermik üldiselt kestab kui ilusti korras ja korralikult hooldatud jms...
Ahjaa 92-95 oli mootori juhtmestiku sulam või segu MB tehasel vale mis tõttu juhtmed on habrastunud jne...võivad probleemid tekkida selle kohapealt...enda saanil vahetasin ka need ära.
Üldiselt olen positiivsel arvamusel 3.0td mootorist ja küttekulu/dünaamika suhtest... kui rahaliselt vimalik vaata ikka selle poole enne kui 350 kuigi korras mootorina liigub ka 350 täitsa rahuldavalt
EDU!mile: