19-06-2010, 10:55 PM
Lihtsalt seletades:
Knock sensor on põhimõtteliselt mikrofon. Selle abil kuuleb mootori süüteaju mootori tööd,,, ehk siis kuulab ta seda, et kas põlemine silindris pole üle läinud detoneerimiseks. Detonatsioon (ehk ülikiire põlemine) on väga halb asi mootori silindris. Ühesõnaga kui kuuldakse normaalse põlemise asemel detonatsiooni, siis hakatakse süüdet hilisemaks keerama ca 3 kraadi võrra. Seda tehaks seni, kui detonatsiooni enam ei ole ja siis hakatakse uuesti 1 kraadi võrra varasemaks keerama.
Ei taha küll uskuda, et selle puudumine sul mootori võimsust piirab, kuid mine sa tea .Küll tean aga juhust, kuis mootori võimsust hakkas piirama küljes olev defektne detonatsiooni andur. Ilmselt tunnistas iga väikese krõpsu mootoris detonatsiooniks ja selle peale keerati metsikult süütenurka hilisemaks. Seal aitas nahkrihma tükk mootori ja anduri vahele
Knock sensor on põhimõtteliselt mikrofon. Selle abil kuuleb mootori süüteaju mootori tööd,,, ehk siis kuulab ta seda, et kas põlemine silindris pole üle läinud detoneerimiseks. Detonatsioon (ehk ülikiire põlemine) on väga halb asi mootori silindris. Ühesõnaga kui kuuldakse normaalse põlemise asemel detonatsiooni, siis hakatakse süüdet hilisemaks keerama ca 3 kraadi võrra. Seda tehaks seni, kui detonatsiooni enam ei ole ja siis hakatakse uuesti 1 kraadi võrra varasemaks keerama.
Ei taha küll uskuda, et selle puudumine sul mootori võimsust piirab, kuid mine sa tea .Küll tean aga juhust, kuis mootori võimsust hakkas piirama küljes olev defektne detonatsiooni andur. Ilmselt tunnistas iga väikese krõpsu mootoris detonatsiooniks ja selle peale keerati metsikult süütenurka hilisemaks. Seal aitas nahkrihma tükk mootori ja anduri vahele