09-06-2010, 09:29 PM
Kui turbo lekib siis hakkab sisselaske kollektorisse õli ajama ja samuti ka väljalaske kollektorisse. Mul enda masinal oli turps läbi aga edasi läks nagu peab ainult, et sinise lont vahest tagant väljas. Lõpuks hakkas turbo kergelt ulguma ja sinist tuli päris jõhkralt Peale turbo vahetust oli asi jälle korras.
Viga võib olla ei tea kus. Turbo võlli logistamine on väga lihtne ja sellega välistab ühe võimaluse enamvähem ära. Viga tuleb otsiga ikka kõige kergemini kontrollitavatest asjadest.
Kunagi oli mul Scirocco mkII ja ei saanud pasunat kuidagi toimima. Peale seda kui olin uued juhtmed vedanud ja roolisamba igat pidi lahti kakkunud(pasun töötas kui otse vool peale lasta) uurisin igaks juhuks korraks veel kaitsme plokki. Kaitse oli korras, kuid peale pikemat süvenemist avastasin, et ploki teises otsas oli üks kaitse veel mis oli läbi Ja nii raiskasin mina oma elust ühe päeva
Viga võib olla ei tea kus. Turbo võlli logistamine on väga lihtne ja sellega välistab ühe võimaluse enamvähem ära. Viga tuleb otsiga ikka kõige kergemini kontrollitavatest asjadest.
Kunagi oli mul Scirocco mkII ja ei saanud pasunat kuidagi toimima. Peale seda kui olin uued juhtmed vedanud ja roolisamba igat pidi lahti kakkunud(pasun töötas kui otse vool peale lasta) uurisin igaks juhuks korraks veel kaitsme plokki. Kaitse oli korras, kuid peale pikemat süvenemist avastasin, et ploki teises otsas oli üks kaitse veel mis oli läbi Ja nii raiskasin mina oma elust ühe päeva
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.