03-06-2010, 06:40 PM
Üldiselt olen eelpool kõnelejaga päri. Kui 140 osta, siis peab see olema korralik. Vastasel juhul võib vägagi kergesti teise auto hinna sinna sisse laduda. Olen ise samuti antud margi austaja ning üks 500SEL ka õues seisab. Ostsin selle rahuliku südamega, kuna oli klubi liikme masin ning foorumis ajalugu küllalt hästi jälgitav. Sellegipoolest olen tänaseks nipet-näpet teinud ning koguarve kisub juba vaikselt 10k kanti. Kindlasti oleks number suurem, kui kõike lasta teha - siiani ise näpud õliseks teinud. Ja võin julgelt öelda, et juba ostes oli auto täitsa tipp-topp, aga vanusele kohaselt tuleb ikka miskit kohendada.
Mis puudutab antud isendeid, siis see AMG-laienditega oli müügis juba 2009 aasta Tallinnas Kadaka turul, küsiti miskit 85 000 (kui mälu mind ei peta). Tahtsin küll ise vaatama minna, aga enne sain juba praeguse ära ostetud.
See teine on samuti kuskil pikema aja tagant just auto24-st tuttav, aga rohkemat ei oska kaasa rääkida. Piltidelt paistab, et vedrud tahaks vahetamist. Seda nägin ka enda auto pealt - oli ilus ja madal küll, aga vedrude vahetuse järel hoopis teine pilt ning ka sõidumõnus tuntav vahe.
Mis on mõlema isendi puhul positiivne - Lang ehk siis pika kerega versioonid ( tagaistmel ikka ruumi jagub ning minu silmis teeb 140 hulka soliidsemaks).
Mootorite suur asjatundja ei ole, kuid sugulasest Mercedes-Benz-asjatundja soovitas ka kindlasti 5-liitrist - kannatab sõita ka tihemini ning kasutuskulud on mõistlikumad. Ei oska konkreetset võrdlust tuua, aga enda auto kohta ei kurda - 235kw on piisav ning ka kütusekulu rahuliku sõidu juures täitsa tipp-topp - keskmine 12,0.
Peamine - et auto oleks hästi hoitud!!
Mis puudutab antud isendeid, siis see AMG-laienditega oli müügis juba 2009 aasta Tallinnas Kadaka turul, küsiti miskit 85 000 (kui mälu mind ei peta). Tahtsin küll ise vaatama minna, aga enne sain juba praeguse ära ostetud.
See teine on samuti kuskil pikema aja tagant just auto24-st tuttav, aga rohkemat ei oska kaasa rääkida. Piltidelt paistab, et vedrud tahaks vahetamist. Seda nägin ka enda auto pealt - oli ilus ja madal küll, aga vedrude vahetuse järel hoopis teine pilt ning ka sõidumõnus tuntav vahe.
Mis on mõlema isendi puhul positiivne - Lang ehk siis pika kerega versioonid ( tagaistmel ikka ruumi jagub ning minu silmis teeb 140 hulka soliidsemaks).
Mootorite suur asjatundja ei ole, kuid sugulasest Mercedes-Benz-asjatundja soovitas ka kindlasti 5-liitrist - kannatab sõita ka tihemini ning kasutuskulud on mõistlikumad. Ei oska konkreetset võrdlust tuua, aga enda auto kohta ei kurda - 235kw on piisav ning ka kütusekulu rahuliku sõidu juures täitsa tipp-topp - keskmine 12,0.
Peamine - et auto oleks hästi hoitud!!
320CDI - Väikevenna