21-07-2006, 09:01 AM
4.3 on uus mootor. oopis teisest ooperist
Lauril pole kunagi temp üle normi olnudki. Nii peabki olema. Nüüd muidugi on mod ka tehtud ja nuka asend püsib agressiivsemana. ASRi eemaldamine ajas aju üldse avariireziimi...
aga kulud-hooldus-kiirendus on 4.2 motol palju paremas seoses kui 5.0... jutte saab iga teise ameeriklasega ka teha.. iseasi kas need ka stockina edasi lähevad.
ja tsiteerin: "jutt siis mitte-amg mootoritest ehk tavalistest, mis C124 ja C140 peal on olnud. muidugi on uuemaid ja vanemaid jne jne aga üldjoontes kipub nii olema."
uus 5 liitrine, mis w221 peal on oli ntx aasta mootor eelmine aasta. kõige loodusesäästlikum ja parema minekuga vähemalt oma kubatuuri kohta.
Lauril pole kunagi temp üle normi olnudki. Nii peabki olema. Nüüd muidugi on mod ka tehtud ja nuka asend püsib agressiivsemana. ASRi eemaldamine ajas aju üldse avariireziimi...
aga kulud-hooldus-kiirendus on 4.2 motol palju paremas seoses kui 5.0... jutte saab iga teise ameeriklasega ka teha.. iseasi kas need ka stockina edasi lähevad.
ja tsiteerin: "jutt siis mitte-amg mootoritest ehk tavalistest, mis C124 ja C140 peal on olnud. muidugi on uuemaid ja vanemaid jne jne aga üldjoontes kipub nii olema."
uus 5 liitrine, mis w221 peal on oli ntx aasta mootor eelmine aasta. kõige loodusesäästlikum ja parema minekuga vähemalt oma kubatuuri kohta.
...