Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kummad enne kuluvad- klapisääretihendid v. kolvirõngad?
#5
(01-06-2010, 03:13 PM)Atman67 Kirjutas: Oleks selline küsimus M102 R4, noh väidetavalt 240tuhat ilma kapremondita sõitnud mootori kohta- kuna ta kipub tühikäigul mõnikord kergelt suitsema, siis tahaks teada: mis tavaliselt kiiremini läbi kuluvad ja õli põlemiskambrisse imbumist põhjustavad- kas klapisääretihendid või kolvirõngad? Et sellele küsimusele ise vastata, selleks peaksin teadma, kuskohast mootoriploki sisesed õlituskanalid täpselt läbi jooksevad ja kummad detailid on rohkem koormatud, aga pean tunnistama et ei tea seda. Kasutan täissünt õli vanas 1989aasta mootoris. Teadaolevalt, mida uuem mootor seda väiksemad on liikuvate detailide lõtkud, mida väiksemad lõtkud, seda vedelam võib olla õli, ilma et ta silindri sisse imbuks. 1989 aasta mootorid vist tehtigi poolsünteetilise, seega paksema õli jaoks, lisaks mootor ikka kulub ka. Võiksin nüüd vahelduseks muidugi katsetada paksema poolsündiga täissündi asemel (näiteks 10W või 15W) Aga millegipärast sisetunne ütleb et mootor on natuke kulunud ikka ka ja viskoossem õli ei pruugi olla lahendus. Kui mootorit üldse lahti kiskuda siis mida enne vahetada- kas kolvirõngad või klapisääretihendid?
240tuh. on mersul alles korralik sissesõitmine,nii,et kõigepealt alusta ikkagi klapisääretihenditest(muidugi kui mootorit on ikka enamvähem korralikult hooldatud...õlivahetused jms)
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: Kummad enne kuluvad- klapisääretihendid v. kolvirõngad? - Autor: Ermo - 01-06-2010, 06:26 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 CE230 M102.985 (97kw) mootoril kolvirõngad kinni Pri3r 2 3,093 13-05-2013, 12:51 PM
Viimane postitus: indrek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne