01-06-2010, 10:44 AM
Kui on iseseisvalt ümber diiseldatud "kuus" siis tasuks süveneda difri ülekande arvudesse ex-bensukas vs paigaldatud diiselmootor.
R5 on ikka suht janune masuudipress võrreldes R6 diisliga, kui pöörded ka veel laes on maanteel vurades saab kenasti 10L saja peale ära arvestada.
Taavi sõnad muidugi kuldsed, kuus võiks olla V8 ja mitte igapäevaliikur, pole ta öko ning aina raskem on saada varuosadeks roolikarpi, roosteta pagassiluuki, kroomliiste jne mis kindlasti kõik in Ordnung peaksid olema.
Raskelt tööd teinud isendeid muidugi enam kummarada pole tarvis... reeglina on need tublid tööloomad olnud ning lastakse võiduka lõpuni välja...
R5 on ikka suht janune masuudipress võrreldes R6 diisliga, kui pöörded ka veel laes on maanteel vurades saab kenasti 10L saja peale ära arvestada.
Taavi sõnad muidugi kuldsed, kuus võiks olla V8 ja mitte igapäevaliikur, pole ta öko ning aina raskem on saada varuosadeks roolikarpi, roosteta pagassiluuki, kroomliiste jne mis kindlasti kõik in Ordnung peaksid olema.
Raskelt tööd teinud isendeid muidugi enam kummarada pole tarvis... reeglina on need tublid tööloomad olnud ning lastakse võiduka lõpuni välja...
setud sõitsid seciga