28-05-2010, 09:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2010, 10:01 AM ja muutjaks oli stihl.)
Kusjuures mu naabrivanamehe kupeel täpselt sama jama. Sama mootor ka - 2,3 bensukas. Auto aastast 1988.
Külmalt on seier kogu aeg põhjas, aga niikui soojaks käib, kukub tühikäigul üheni või alla ja 3000 pööret venitab vaevu õlirõhu näituri põhja...
Varem olevat olnud nagu tava 124 ikka, et tühikäik kaks ja pedaali puutudes alati raudselt põhjas.
Panime anduri asemele täpse kella ja selgus, et originaalandur + õlikell salongis näitab täiesti õigesti.
Ehk siis ongi rõhuga midagi juhtunud...
Ilmselt tuleks järgmisena kontrollida, ega reduktsiooniklapiga midagi lahti pole...ja kui see on hea, siis õlipump ikkagi.
Eeldades, et ükski saale pole mingit tükki kusagilt "eraldanud"..
W124-ja tänapäevase autoga väga võrrelda ei saa, sest esimese on teinud insener ja viimase turundus.
Insener tahtis teha maailma parimat autot, mis tal suures osas ka õnnestus.
Turundus teeb aga auto, millega saab varuosadena veel ühe auto pärast nö. lisaks müüa, ehk eesmärk on raha teenimine, mitte igikestva kvaliteedi pakkumine...
Külmalt on seier kogu aeg põhjas, aga niikui soojaks käib, kukub tühikäigul üheni või alla ja 3000 pööret venitab vaevu õlirõhu näituri põhja...
Varem olevat olnud nagu tava 124 ikka, et tühikäik kaks ja pedaali puutudes alati raudselt põhjas.
Panime anduri asemele täpse kella ja selgus, et originaalandur + õlikell salongis näitab täiesti õigesti.
Ehk siis ongi rõhuga midagi juhtunud...
Ilmselt tuleks järgmisena kontrollida, ega reduktsiooniklapiga midagi lahti pole...ja kui see on hea, siis õlipump ikkagi.
Eeldades, et ükski saale pole mingit tükki kusagilt "eraldanud"..
W124-ja tänapäevase autoga väga võrrelda ei saa, sest esimese on teinud insener ja viimase turundus.
Insener tahtis teha maailma parimat autot, mis tal suures osas ka õnnestus.
Turundus teeb aga auto, millega saab varuosadena veel ühe auto pärast nö. lisaks müüa, ehk eesmärk on raha teenimine, mitte igikestva kvaliteedi pakkumine...