28-05-2010, 12:15 AM
Tühikäigul alla 1.0 bar-i pole hullu midagi. Mingi 0.7bar on ka täitsa OK .Kui see rõhk hakkaks 0.5 allapoole jääma, vot siis oleks asi muidugi hapu. Peaasi, et 3000 rpm juures ikka 3bar või rohkem oleks.
See ,et ükspäev on rõhk ja teine päev on juppmaad vähem...viitab ikkagi esmaselt anduri sisesele reostaadi sädelemisele või kinni jäämisele. Vaheta andur ära. Tänapäeval ei kontrollita enam ühelgi MB mootoril õli rõhku. Ainult kogust jälgitakse karteris. Ju nad siis nii kindlad, et see rõhk olemas ka 500000km sõitnud masinal. Üldiselt MB mootoritel pole mina veel rõhu probleeme kohanud. Mida ei saa muidugi ütelda chryslerite kohta.
See ,et ükspäev on rõhk ja teine päev on juppmaad vähem...viitab ikkagi esmaselt anduri sisesele reostaadi sädelemisele või kinni jäämisele. Vaheta andur ära. Tänapäeval ei kontrollita enam ühelgi MB mootoril õli rõhku. Ainult kogust jälgitakse karteris. Ju nad siis nii kindlad, et see rõhk olemas ka 500000km sõitnud masinal. Üldiselt MB mootoritel pole mina veel rõhu probleeme kohanud. Mida ei saa muidugi ütelda chryslerite kohta.