25-05-2010, 09:09 AM
Probleem lahenes.
Käisin diagnostikas. Sealt loeti välja, et kast oli läinud avariiresiimi. Peale auto aju nullimist otsustas siiski käigukast minuga koostööd jätkata. P6hjuseks ei olnud vee sattumine keskkonsooli, vaid niiskus autos ...! Kuna käigukangi mooduli alla yldiselt ei sattunud vett, siis olin täielikus hämmingus. Istmeid sai kuivatatud väikeste puhuritega, mis tekitavad PALJU niiskust. Sellest asi alguse saigi.
Suurimad tänud R129 abi eest. Hea, kui on inimesi, kes aitavad ja suunavad probleemi lähteallikani.
Käisin diagnostikas. Sealt loeti välja, et kast oli läinud avariiresiimi. Peale auto aju nullimist otsustas siiski käigukast minuga koostööd jätkata. P6hjuseks ei olnud vee sattumine keskkonsooli, vaid niiskus autos ...! Kuna käigukangi mooduli alla yldiselt ei sattunud vett, siis olin täielikus hämmingus. Istmeid sai kuivatatud väikeste puhuritega, mis tekitavad PALJU niiskust. Sellest asi alguse saigi.
Suurimad tänud R129 abi eest. Hea, kui on inimesi, kes aitavad ja suunavad probleemi lähteallikani.