20-05-2010, 10:00 PM
Tere!
Selline teema mul selle 2.0l pumbaga oli.
Kui oli see pump autopeal,pidin koguaeg topkat andma et käima saaks,ostsin siis 2.3 jaoks mõeldud pumba,(ei mäleta kuskohast,aga mingi leht andis teiste nr-tega pumba koodi),panin selle oma 2.3l kupeele peale ja toimetas korralikult ilma topkata.
Kusjuures see 2.0 pump oli pmtst tutikas,st niipalju oli kasutatud,kui teeninduses lasi eelmine omanik vahetada selle,siis ei saanud ikka sõita normaalselt,ja peale seda seisis auto mingi pool aastat.
Krt seda teab mis anomaalia nende pumpadega on.
Minuarust peaks 2.3 ja üle selle kubatruuriga mootoritel vähemalt 3 barine pump olema,siis peaks toimetama ilusti.Samas ei oska täpselt õelda ka,kuna mulle diagnostik väitis, et peaks vähemalt 5 bari olema pumba võimsus,et 2.3l mootorit ära toidaks.
Samas mu 3.6l Jaguaril 3barine boschi pump peal ja toidab ilusti ära igast gaasipedaali asendist.
Niiet ei oska paraku ka rohkem aidata.
Selline teema mul selle 2.0l pumbaga oli.
Kui oli see pump autopeal,pidin koguaeg topkat andma et käima saaks,ostsin siis 2.3 jaoks mõeldud pumba,(ei mäleta kuskohast,aga mingi leht andis teiste nr-tega pumba koodi),panin selle oma 2.3l kupeele peale ja toimetas korralikult ilma topkata.
Kusjuures see 2.0 pump oli pmtst tutikas,st niipalju oli kasutatud,kui teeninduses lasi eelmine omanik vahetada selle,siis ei saanud ikka sõita normaalselt,ja peale seda seisis auto mingi pool aastat.
Krt seda teab mis anomaalia nende pumpadega on.
Minuarust peaks 2.3 ja üle selle kubatruuriga mootoritel vähemalt 3 barine pump olema,siis peaks toimetama ilusti.Samas ei oska täpselt õelda ka,kuna mulle diagnostik väitis, et peaks vähemalt 5 bari olema pumba võimsus,et 2.3l mootorit ära toidaks.
Samas mu 3.6l Jaguaril 3barine boschi pump peal ja toidab ilusti ära igast gaasipedaali asendist.
Niiet ei oska paraku ka rohkem aidata.
No proovitud on kõike aga ikkagi kisub lõpuks tagasi MB peale :)