20-05-2010, 06:44 PM
Väga kasulik informatsioon. Lisasingi dinitroli masteksi endale nimekirja. Mul hakkavad vaikselt kõik küsimused otsa saama, hetkel nagu ei olegi enam ühtegi. Loodan, et saan auto ilusti linna viia ning kõik keevitused jne tehakse seal proffide käe järgi ära Siis kodus värvib üle ning tiivad külge.
Vedrude pealt, ehk kere ikkagi.. Ma kahjuks ei tea kõiki termineid, kuid ütleks vedrude kinnitused ehk vedrude katused on roostes. Ja loomulikult sealt vedrude kõrvalt. Kuid see pidavat normaalne olema, kuna hetkel kõik autod hoovis samamoodi roostetavad ja võimalik, et asi pole väga hull. Ikkagi, hetkel mul selleks aega ei ole. Tahan et üldine kere saaks tehtud ja saaks edasi minna sisustuse ning mootori+kasti kallale. Eks siis kui need tehtud on, läheb vedrude juurde tagasi ja võtab kõik osadeks.. 4maticul seda muidugi veidi nõmedam teha jne..
Küsiks veel üle, et mida soovitaks tiibade tagumisele küljele? Sama mis kere külge? Happekrunt -> krunt -> värv -> (lakk?) -> masteks? ja nurkadesse hermeetik?
Vedrude pealt, ehk kere ikkagi.. Ma kahjuks ei tea kõiki termineid, kuid ütleks vedrude kinnitused ehk vedrude katused on roostes. Ja loomulikult sealt vedrude kõrvalt. Kuid see pidavat normaalne olema, kuna hetkel kõik autod hoovis samamoodi roostetavad ja võimalik, et asi pole väga hull. Ikkagi, hetkel mul selleks aega ei ole. Tahan et üldine kere saaks tehtud ja saaks edasi minna sisustuse ning mootori+kasti kallale. Eks siis kui need tehtud on, läheb vedrude juurde tagasi ja võtab kõik osadeks.. 4maticul seda muidugi veidi nõmedam teha jne..
Küsiks veel üle, et mida soovitaks tiibade tagumisele küljele? Sama mis kere külge? Happekrunt -> krunt -> värv -> (lakk?) -> masteks? ja nurkadesse hermeetik?