19-05-2010, 08:41 AM
Nonii, vahelduseks midagi uut. Kas see differ peab ka VINi järgi all olema? Või on see aegade jooksul ise alla kasvanund?
Võtame teadmiseks, et AMG on kasutanud tigudiferentsiaal!
Mis vanal difril viga oli? Undas? Loksus?
Kas undas peaülekande hammasrataspaar või on mõni tigudest surnud? Laagrid on nii triviaalne teema, et see ilmselt pole praegu mureks - üks peaülekannet näppinud mees peaks sellest jagu saama...
Peaülekande hammaspaar peaks ka torsendifril alluma tavalistele seaduspäradele - hambumislõtk peab olema paigas, hammasrataste pinnad kulumata/sööbimata ja hammasrataste paari ei tohi lahutada. Jällegi, erinevus tavapärasest on vaid kujus/paigutuses.
Iseasi, kas teistsuguse konfiguratsiooniga peaülekande hammaspaar seadepinki (kui selline ikka on kasutusel) mahub.
Või kasutab AMG seal mingit omamoodi lahendust peaülekande jaoks? On kellegi AMG tigudifriga peaülekande soolikate pilti?
Võtame teadmiseks, et AMG on kasutanud tigudiferentsiaal!
Mis vanal difril viga oli? Undas? Loksus?
Kas undas peaülekande hammasrataspaar või on mõni tigudest surnud? Laagrid on nii triviaalne teema, et see ilmselt pole praegu mureks - üks peaülekannet näppinud mees peaks sellest jagu saama...
Peaülekande hammaspaar peaks ka torsendifril alluma tavalistele seaduspäradele - hambumislõtk peab olema paigas, hammasrataste pinnad kulumata/sööbimata ja hammasrataste paari ei tohi lahutada. Jällegi, erinevus tavapärasest on vaid kujus/paigutuses.
Iseasi, kas teistsuguse konfiguratsiooniga peaülekande hammaspaar seadepinki (kui selline ikka on kasutusel) mahub.
Või kasutab AMG seal mingit omamoodi lahendust peaülekande jaoks? On kellegi AMG tigudifriga peaülekande soolikate pilti?