17-07-2006, 10:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2006, 11:07 PM ja muutjaks oli Vilumaa.)
Panen siis oma teise Mercedes-Benz ka rahvale kaeda.
Mootor: 2.0
Võimsus: 100 KW
Keretüüp: Universaal W124
Aastaarv: 1994
Pikkus: 4765
Mass: 1470/2120
Värvus: malachite metallic (pole õrna aimugi mis see täh. aga värv peaks olema tumeroheline)
Lisavarustus: 2x el.aken, manuaal, kliimaautomaat, karamellikarva nahksisu, ABS, 2x turvapadi, el.antenn, käigukasti lukk,
Esmamulje: Kui autot pakuti, jäi karp kohe lahti. Esmamulje päris hea, kuigi see nati muutus kui sai mindud ostujärgsele ülevaatusele. Seal tuvastati, et autol ei põle lähituled, kuigi pirnid ja kaitsmed korras, sumpas on enne viimast pütti auk, tänu sellele on paigast ära CO ja heitgaasid. Siis ees vasak stabikavarras, sellel midagi peetis,tuleb ära vahetada. Kapoti all teeb üks (pulk,toru,varras) koos väikse kummipuksiga kõrinat, see pidi vist olema rihmapingutus amort, mis mulle kohalikust töökojast öeldi, aga mida keegi siin teist ei kipu mulle pakkuma, või ütlema kust seda saada võiks.
Tänase seisuga sumpa ära keevitatud(aga CO-d tuleb minna regullima),tuled korras(kuigi armatuuris ikka tuluke põleb, justkui mingi tuli veel ei töötaks), Täna sai paigaldatud signa koos immoga.
Auto toodud siis paar nädalat tagasi itaaliast, ainuke omanik 1955.aastal sündinud Termo Lada(naine:biggrin
Tahaks pilte panna aga EI SAA, pole kohta, saadan kellelegi, et aitaks üles panna.
Mootor: 2.0
Võimsus: 100 KW
Keretüüp: Universaal W124
Aastaarv: 1994
Pikkus: 4765
Mass: 1470/2120
Värvus: malachite metallic (pole õrna aimugi mis see täh. aga värv peaks olema tumeroheline)
Lisavarustus: 2x el.aken, manuaal, kliimaautomaat, karamellikarva nahksisu, ABS, 2x turvapadi, el.antenn, käigukasti lukk,
Esmamulje: Kui autot pakuti, jäi karp kohe lahti. Esmamulje päris hea, kuigi see nati muutus kui sai mindud ostujärgsele ülevaatusele. Seal tuvastati, et autol ei põle lähituled, kuigi pirnid ja kaitsmed korras, sumpas on enne viimast pütti auk, tänu sellele on paigast ära CO ja heitgaasid. Siis ees vasak stabikavarras, sellel midagi peetis,tuleb ära vahetada. Kapoti all teeb üks (pulk,toru,varras) koos väikse kummipuksiga kõrinat, see pidi vist olema rihmapingutus amort, mis mulle kohalikust töökojast öeldi, aga mida keegi siin teist ei kipu mulle pakkuma, või ütlema kust seda saada võiks.
Tänase seisuga sumpa ära keevitatud(aga CO-d tuleb minna regullima),tuled korras(kuigi armatuuris ikka tuluke põleb, justkui mingi tuli veel ei töötaks), Täna sai paigaldatud signa koos immoga.
Auto toodud siis paar nädalat tagasi itaaliast, ainuke omanik 1955.aastal sündinud Termo Lada(naine:biggrin
Tahaks pilte panna aga EI SAA, pole kohta, saadan kellelegi, et aitaks üles panna.