17-07-2006, 03:13 PM
Kodanikud, 124 autokasti valgustus kindlasti kiuga olla ei tohiks.
Ise vahetasin seal pirni ja see oli täpselt sama mis soojenduse valgustuselgi.
Midagi keerulist pole. Tagant otsast keskkonsooli puitliistu kruvid lahti, kasti ümbert plastikvõru ettevaatlikult kruvikeeraja ja pehme kanga abil ära, süda kõvaks ja konsool tagaservast alustades jõuliselt, kuid ettevaatlikult (mõrade oht) üles (el.peegli lüliti hoiab kõige kõvemini kinni tavaliselt).
Seejärel leiad kruvid, mis hoiavad kinni juba käigukasti ümber olevat plastikut, kuid seal on kõik väga lihtne ja loogiline.
Jõudu tööle, ja tõesti - poolevatine pirn on ainus mõeldav lahendus.
Ühel mu autol oli eelmine omanik terve soojenduse valgustuse täiesti ära sulatada suutnud 1,2 W pirnidega.
Tervitades,
Tauno
Ise vahetasin seal pirni ja see oli täpselt sama mis soojenduse valgustuselgi.
Midagi keerulist pole. Tagant otsast keskkonsooli puitliistu kruvid lahti, kasti ümbert plastikvõru ettevaatlikult kruvikeeraja ja pehme kanga abil ära, süda kõvaks ja konsool tagaservast alustades jõuliselt, kuid ettevaatlikult (mõrade oht) üles (el.peegli lüliti hoiab kõige kõvemini kinni tavaliselt).
Seejärel leiad kruvid, mis hoiavad kinni juba käigukasti ümber olevat plastikut, kuid seal on kõik väga lihtne ja loogiline.
Jõudu tööle, ja tõesti - poolevatine pirn on ainus mõeldav lahendus.
Ühel mu autol oli eelmine omanik terve soojenduse valgustuse täiesti ära sulatada suutnud 1,2 W pirnidega.
Tervitades,
Tauno