28-04-2010, 12:44 PM
Niisiis vana mootori kett purunes kuna ma olin keti pinguti valesti külge monteerinud. Ja kett oli koguaeg liigse pingeall kuni lõpuks järgi andis lihtsalt.
Teada sain selle sedasi et uuel mootoril kett klõbises aga muidu käis mootor hästi. Võtsin ketipinguti maha ja viga oligi käes. Pinguti oli kinni jäänud. Sai siis vanalt mootorilt teine pinguti võetud, külge pandud ja enam mootor õieti tühikäigul ei käinud ja pinises vähe kahtlaselt, just nagu vanagi mootor, siis sain aru et tegin miskit juba 2x valesti. Helistasin Hentsile küsisin järgi mis trikk ketipingutiga on. Ja tuli välja et ma panin selle valesti külge ja kett sai lihtsalt väga suure pingealla.
Teada sain selle sedasi et uuel mootoril kett klõbises aga muidu käis mootor hästi. Võtsin ketipinguti maha ja viga oligi käes. Pinguti oli kinni jäänud. Sai siis vanalt mootorilt teine pinguti võetud, külge pandud ja enam mootor õieti tühikäigul ei käinud ja pinises vähe kahtlaselt, just nagu vanagi mootor, siis sain aru et tegin miskit juba 2x valesti. Helistasin Hentsile küsisin järgi mis trikk ketipingutiga on. Ja tuli välja et ma panin selle valesti külge ja kett sai lihtsalt väga suure pingealla.
Naftapress.