22-04-2010, 08:40 AM
Kui kisub nii tugevalt, et näppu peal hoides ei püsi teel, siis on midagi konkreetselt tuksis. Meite omal piisab näpu pealepanemisest ja läheb otse (OK, midagi on tagasilla liigendites, sest natuke ujub just sealt).
Mind kohe täitsa huvitab, miks teemaalgataja auto nii tugevasti kisub, kui kõik tükid on heas korras. Ma kaldun arvama, et kusagil on midagi siiski katki/kõver/roostes....
Roolikarbis olev ülekanne on dimensioneeritud nii, et lõtk teo ja rullikuvahel suureneb keskasendist eemale minnes. Enamasti on aga neljade karbid sõitnud nii palju sadu tuhandeid, et keskosa on siiki kulunum, kui äärmine asend ja kulunud osast lõtku välja reguleerides võib (kuid ei pea!!!) roolikarp kinni puua.
Kui nüüd keskosas on lõtk väiksem, kui äärmises asendis, siis palju õnne - see roolikarp on kulumata (või mõne petsialitsi poolt käepärastest juppidest kokku lapitud...).
Mind kohe täitsa huvitab, miks teemaalgataja auto nii tugevasti kisub, kui kõik tükid on heas korras. Ma kaldun arvama, et kusagil on midagi siiski katki/kõver/roostes....
Roolikarbis olev ülekanne on dimensioneeritud nii, et lõtk teo ja rullikuvahel suureneb keskasendist eemale minnes. Enamasti on aga neljade karbid sõitnud nii palju sadu tuhandeid, et keskosa on siiki kulunum, kui äärmine asend ja kulunud osast lõtku välja reguleerides võib (kuid ei pea!!!) roolikarp kinni puua.
Kui nüüd keskosas on lõtk väiksem, kui äärmises asendis, siis palju õnne - see roolikarp on kulumata (või mõne petsialitsi poolt käepärastest juppidest kokku lapitud...).