21-04-2010, 08:17 PM
Huvitav on lugeda enda teema kunagist jätku, millele ei ole ka mina aja puudusel veel lahendust leidnud.
Huvitav on aga see, et kõik räägivad, et karp kulub keskkohalt kõige rohkem. Mul jällegi selline asi, et keerasin roolikarpi peale nii, kui rattad olid väljakeeratud asendis. Kuna keskasendis väidetavalt pidi lõtk suurim olema, siis rattaid välja keerates pidavat kinni lõpuks pooma karbi. Mul aga rataste väljakeeratud asendis lõtku vähemaks keeramine lõppes roolikarbi kinnipoomisega rataste otseasendis.
Rattad keeravad mõlemale poole ühepalju ja mida rohkem rattaid välja keerad, seda suuremaks läheb karbis lõtk. Otseasendis lõtku peaaegu ei ole.
Aga tirib ikkagi ja ka paremale. Stendis käisin 3x. Lõpuks anti paber ka kus siis: Sillad jooksevad ilusasti üksteise järel. Kokkujooks paigas, külgkalded võrdsed, järeljooks võrdne...
Jälgin huviga...
Huvitav on aga see, et kõik räägivad, et karp kulub keskkohalt kõige rohkem. Mul jällegi selline asi, et keerasin roolikarpi peale nii, kui rattad olid väljakeeratud asendis. Kuna keskasendis väidetavalt pidi lõtk suurim olema, siis rattaid välja keerates pidavat kinni lõpuks pooma karbi. Mul aga rataste väljakeeratud asendis lõtku vähemaks keeramine lõppes roolikarbi kinnipoomisega rataste otseasendis.
Rattad keeravad mõlemale poole ühepalju ja mida rohkem rattaid välja keerad, seda suuremaks läheb karbis lõtk. Otseasendis lõtku peaaegu ei ole.
Aga tirib ikkagi ja ka paremale. Stendis käisin 3x. Lõpuks anti paber ka kus siis: Sillad jooksevad ilusasti üksteise järel. Kokkujooks paigas, külgkalded võrdsed, järeljooks võrdne...
Jälgin huviga...