20-04-2010, 05:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2010, 06:09 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Hehe, umbes 1 hamba võrra on rooli "otseasend" ja karbi keskasend nihkes... Suure tõenäosusega on karp mitte kulunud keskasendis, vaid sellest veidi edasi keeratud. Sellisel juhul tahab ka karp ennast keskasendisse keerata.
Muide, roolikarbil peaks all olema 4 mm ava ja roolivõllil süvend, mille kohakutiajamisega on määratud roolikarbi keskasend.
Nüüd tasuks uurida, kas roolivardad on ikka ~ võrdse pikkusega (OK, paarimm erinevus tuleb silla ebasümmeetriast).
Rehvirõhkudega mängimine peaks aitama... Iseasi, kas otsesõidurõhk ka rehvidele mokkamööda on.
Rataste vahe ei määra, kummale poole auto kisub. Küll aga kisub auto tõepoolest tihtipeale selle poole suunas, kumb ratas on tahapoole sõidetud (augus, postis, kivi otsas, teise auto pihta)...
Silmaga ei näe ilma VÄGA pikaajalise kogemuseta esisilla seades mitte midagi - vajalik korrektsioon on enamasti minutites või mm-tes.
Kas vedrud on terved ja mõlemal pool sama paksud padjad?
Stabilisaatorivarda kronsad pole remonditud (ebavõrdse pikkusega)?
Muide, roolikarbil peaks all olema 4 mm ava ja roolivõllil süvend, mille kohakutiajamisega on määratud roolikarbi keskasend.
Nüüd tasuks uurida, kas roolivardad on ikka ~ võrdse pikkusega (OK, paarimm erinevus tuleb silla ebasümmeetriast).
Rehvirõhkudega mängimine peaks aitama... Iseasi, kas otsesõidurõhk ka rehvidele mokkamööda on.
Rataste vahe ei määra, kummale poole auto kisub. Küll aga kisub auto tõepoolest tihtipeale selle poole suunas, kumb ratas on tahapoole sõidetud (augus, postis, kivi otsas, teise auto pihta)...
Silmaga ei näe ilma VÄGA pikaajalise kogemuseta esisilla seades mitte midagi - vajalik korrektsioon on enamasti minutites või mm-tes.
Kas vedrud on terved ja mõlemal pool sama paksud padjad?
Stabilisaatorivarda kronsad pole remonditud (ebavõrdse pikkusega)?