20-04-2010, 12:23 PM
Elu on näidanud, et hea tulemuse saab vaid seal, kus mõlemad sillad stenditakse (ja reguleeritakse) korraga. Iseasi, et neid seadmeid igal pool pole. Ning hea lõpptulemuse saamiseks on vaja ka head meest sinna toimetama.
Ratast nihutatakse ette või tahapoole õõtshoova ekstsentrikseibidega. Samal ajal muutub ka ratta külgkalle ning käändtelje kalle ja järeljooks.
Tagasillas on asi lihtsam, seal on vaid kaks reguleerimise kohta (jälle, ekstsentrikseibid).
Roolikarbi keskkoht kulub kõige enam. Kui nüüd mingi keenius on roolivardad eripikkusteks keeranud ja seejärel rooli "otseks" keeranud, siis peab ka karp kiskuma tagasi keskkohale. Ühes mõistlikus sillareguleerijate pesas hakkab asi justnimelt roolikarbi tsentreerimisest peale.
Põtrade foorumis väideti, et kisumisest pääseb, kui vasaku ja parema esiratta külgkalded on erinevad (üks vastavalt lubatud tolerantsi üla- ja teine alarajal). Aga praegu ei suutnud seda teemat leida, las jääb NSR uudiseks...
Ratast nihutatakse ette või tahapoole õõtshoova ekstsentrikseibidega. Samal ajal muutub ka ratta külgkalle ning käändtelje kalle ja järeljooks.
Tagasillas on asi lihtsam, seal on vaid kaks reguleerimise kohta (jälle, ekstsentrikseibid).
Roolikarbi keskkoht kulub kõige enam. Kui nüüd mingi keenius on roolivardad eripikkusteks keeranud ja seejärel rooli "otseks" keeranud, siis peab ka karp kiskuma tagasi keskkohale. Ühes mõistlikus sillareguleerijate pesas hakkab asi justnimelt roolikarbi tsentreerimisest peale.
Põtrade foorumis väideti, et kisumisest pääseb, kui vasaku ja parema esiratta külgkalded on erinevad (üks vastavalt lubatud tolerantsi üla- ja teine alarajal). Aga praegu ei suutnud seda teemat leida, las jääb NSR uudiseks...