08-12-2005, 01:42 AM
kas sul nende 350TD ja 300TD pilte ka on? universaale tehti mõned üksikud "nafta maadele" mu teada.
350 on hea mootor, sööb ka solki, uuem tahab juba tiba paremat kütust, 2 nukka jne, tunduvalt asjalikum loomulikult. kui 350 mootoril turbo ei tööta, siis on ikka kohutav tigu... aga no ökopill on küll, maal alla 10 ja linnas tiba üle. kui koguaeg kickdowni ei kasuta, siis keskelt läbi 10ga peaks hakkama saama. vedrud kipuvad ära vajuma, rehvid on suht kallid(tehase mõõt 235/65/16), pukse ja värke ikka sigapalju....aga sõidumõnu kompenseerib selle, eriti nüüd kui jupid on odavamaks läinud. kere detailid olid vist ikka päris kirved.
küsi midagi konkreetsemalt.
diislid on eranditult SE'd, kui tahad ikka SEL'i siis pead bensuka võtma, soovitatavalt 4,2. või siis korraliku auto ära rikkuma ja löga löga vahele kruttima.
350 on hea mootor, sööb ka solki, uuem tahab juba tiba paremat kütust, 2 nukka jne, tunduvalt asjalikum loomulikult. kui 350 mootoril turbo ei tööta, siis on ikka kohutav tigu... aga no ökopill on küll, maal alla 10 ja linnas tiba üle. kui koguaeg kickdowni ei kasuta, siis keskelt läbi 10ga peaks hakkama saama. vedrud kipuvad ära vajuma, rehvid on suht kallid(tehase mõõt 235/65/16), pukse ja värke ikka sigapalju....aga sõidumõnu kompenseerib selle, eriti nüüd kui jupid on odavamaks läinud. kere detailid olid vist ikka päris kirved.
küsi midagi konkreetsemalt.
diislid on eranditult SE'd, kui tahad ikka SEL'i siis pead bensuka võtma, soovitatavalt 4,2. või siis korraliku auto ära rikkuma ja löga löga vahele kruttima.