14-04-2010, 04:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-04-2010, 04:57 PM ja muutjaks oli bingobongo.)
Mul on ees ootamas nüüd mõned kiired tööd ja mõtlesin, et äkki on kellelgi midagi asjalikku soovitada:
- katalüsaatorite ost (kaks tükki, toru pikkus 50cm ümbermõõt 20cm)
- käigukasti kaane tihendi vahetus ja õlivahetus + filter ka oleks vist mõistlik
- kardaani mürakaitse vaiba vahetus või siis üldse ära võtta (pool sellest on juba lahti kakutud, sest see on omadega väga läbi juba ja pudeneb enamvähem
Käigukasti õli ise on veel õnneks punast värvi - keegi mainis, et kui on must siis on jama kui palju. Ja seda, et tihend läbi annab näitab see, et kast ise on ülevalt poolt kuiv, aga kaas on õline.
Siis üks küsimus veel. Külmaga läheb auto käima nii kui võtit näitad, aga kui päike peale paistab ja väljas on päikese käes üle 15 kraadi sooja, siis ei taha nii naljalt tööle minna. Vahepeal ei lähe esimese käivitamisega tööle ja pikalt ei taha ketrata.
Vahepeal tegi roolivõim pärast käivitamist külma mootoriga imelikku häält, aga valasin õli juurde ja nüüd enam ei tee.
Iluvigadest ei hakka praegu pajatama.
- katalüsaatorite ost (kaks tükki, toru pikkus 50cm ümbermõõt 20cm)
- käigukasti kaane tihendi vahetus ja õlivahetus + filter ka oleks vist mõistlik
- kardaani mürakaitse vaiba vahetus või siis üldse ära võtta (pool sellest on juba lahti kakutud, sest see on omadega väga läbi juba ja pudeneb enamvähem
Käigukasti õli ise on veel õnneks punast värvi - keegi mainis, et kui on must siis on jama kui palju. Ja seda, et tihend läbi annab näitab see, et kast ise on ülevalt poolt kuiv, aga kaas on õline.
Siis üks küsimus veel. Külmaga läheb auto käima nii kui võtit näitad, aga kui päike peale paistab ja väljas on päikese käes üle 15 kraadi sooja, siis ei taha nii naljalt tööle minna. Vahepeal ei lähe esimese käivitamisega tööle ja pikalt ei taha ketrata.
Vahepeal tegi roolivõim pärast käivitamist külma mootoriga imelikku häält, aga valasin õli juurde ja nüüd enam ei tee.
Iluvigadest ei hakka praegu pajatama.