09-04-2010, 02:53 PM
(09-04-2010, 01:41 PM)hents99 Kirjutas:(09-04-2010, 12:15 PM)R129 Kirjutas: Ja kui mootoris on VÄGA KORRALIK õli, siis ei pea sellist jahutustööd tegema. See on ikka viletsate (temperatuuri mitte taluvate) õlide puhul teema kus hakkab praadimine. Aga noh vaevalt enamus meist täissünteeilise õliga sõidab.
Kusjuures, ma pole enam poolsünt või veel enam mineraalõlisid müügil väga näindki. Kõik ikkagi täissünt, iseasi kui kvaliteetset täissünti saab 20-30kr liiter.
Aga turbo puhul pole asi üldse õlis. Koormust saanud turbo on päris kuum, turbiinivõll, mida ajavad ringi väljalaske kuumad gaasid on otseühenduses laagripuksidega, kui sealt õlikile vahelt ära kaob, võib nii mõndagi juhtuda. Rahuliku sõidu puhul pole kohal tiksumine tingimata vajalik.
UUUUUUU TÄISSÜNTEETILINE PAO õli on ikka SUTH vähesed kanistrid mis lettidel ka "täissündi" nime omavad. Isegi teatud 229.5 õlid on poolsündid, mis ei tähenda et nad viletsad on, vaid ekstreemsetes tingimustes ei ole nende tempi taluvus niivõrd hea kui pao õlidel.
Täissünd on marketingiväljend mida võib ka tavotile peale panna.
Täissünt - PAO õli
Poolsünd - HC õli.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
www.hobenool.eu
5227858