06-04-2010, 03:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2010, 03:37 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Ühtegi heli ega vibratsiooni ei saa diagnoosida neti teel. Ainult reaalselt mootorit kuulates.
Ma pakun, et mootoris on midagi viltu. Ja, et selle parandamiseks pead ikkagi minema kuhugi, kus osatakse mootorit KUULATA.
Eks E-klassi all on see teema seepärast, et esimene postitus algab sõnadega "Mureks siis 90 alguse w124 200D." 124 on justament E-klass.
Need kuulid oskavad minna ajamiketi vahele. Hea, kui need vaid kolisevad seal ja midagi ei lõhu. Aga on kuulda nii jaotusketi (mis on isegi parem - mootor seiskub kohe) kui õlipumba keti vahele läinud ja selle lõhkunud kuulidest (siis jookseb mootor õlirõhu puudumise tõttu kokku).
Koliseda võivad ajamiketid, mitmikkiilrihma pingutus, klapiajam, kolvigrupp, kõrgsurvepump ise, pihustid ja on kuulda olnud ka kolisevast generaatorist (kuigi see on pigem vabajooksusiduriga 210 ja uuemate pärusmaa).
Ma pakun, et mootoris on midagi viltu. Ja, et selle parandamiseks pead ikkagi minema kuhugi, kus osatakse mootorit KUULATA.
Eks E-klassi all on see teema seepärast, et esimene postitus algab sõnadega "Mureks siis 90 alguse w124 200D." 124 on justament E-klass.
Need kuulid oskavad minna ajamiketi vahele. Hea, kui need vaid kolisevad seal ja midagi ei lõhu. Aga on kuulda nii jaotusketi (mis on isegi parem - mootor seiskub kohe) kui õlipumba keti vahele läinud ja selle lõhkunud kuulidest (siis jookseb mootor õlirõhu puudumise tõttu kokku).
Koliseda võivad ajamiketid, mitmikkiilrihma pingutus, klapiajam, kolvigrupp, kõrgsurvepump ise, pihustid ja on kuulda olnud ka kolisevast generaatorist (kuigi see on pigem vabajooksusiduriga 210 ja uuemate pärusmaa).