05-04-2010, 01:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2010, 01:48 AM ja muutjaks oli kalacompany.)
(05-04-2010, 12:56 AM)Kuldar Kirjutas:(05-04-2010, 12:13 AM)kalacompany Kirjutas:(03-04-2010, 12:24 AM)Kuldar Kirjutas: Ma ei ole mõelnud mustade numbrite peale , teisalt aga selle auto taastamisel olen proovinud võimalikult algupärast/originaali tulemust saada.
Ja kui ma veermiku olen korda saanud siis on jah plaan minna Silberisse ning kutsuda Peeter autosse ,paber pliiats käes ning proovime taastada võimalikult palju tihendeid-iluvidinaid . Mis sellest välja tuleb ,eks seda näitab aeg . Minetea mis Saksamaa "lõpmatustes" MB ladudes peituda võib Homme saab siis näha ,mis auto sisust head on saanud , igaljuhul taastamist on sees kõvasti .
Nu Laupäeval saan siis auto kätte vahatusest ja pesust
seni siis näen vaid und
123 on arvatavasti yks lihtsamini mustanumbri kandidaadiks restaureeritavaid masinaid . Arvestades sellega, et 35 aastaseks saamiseni on veel veidi aega siis peaks joudma Kuldar oma masina 85% originaalsuseni kyll viia kui mitte rohkem . Ja arvestades et Mercedes alustab youngtimerite 123 ja oldtimerite 107 ,108, 109 114 ,115 osade taas produtseerimist siis ei tohiks probleeme yldse olla .
Huvipärast hakkan uurimagi , mis eeldused peavad olema sel autol ,et seda musta numbri kandidaadiks saadagi . Kas värv peab olema ikka originaal ? ( just siis selle ajastu väljalastule vastav ) ... kui jaaa ...siis juba on kadunud võimalus saada musti numbreid .
Mina olen jonnind selle teemaga , kuidas saab olla soiduk 100% originaal kui tal ei ole tehase varvi .. seega ei ole probleemi kui toon on sama . See 20 kilone aknatihendite ja 14 kilone poranda mattide myyt on ammu murtud .
http://www.unic.ee/vanasoiduk.htm