04-04-2010, 05:22 PM
See nädal siis. Remonti läksin pool lonkava mootoriga hirmus tossupilv taga.
Vahetati kaks pihustiotsa + seibid (uued otsad, kehva kütuse tõttu juba läbi omadega). Üks silinder vabsee ei töötand.
Tossukas sellest ära ei kadunud veel. Keerasime süüdet varasemaks. Hääl läks mahedamaks, tossukas kadus peaaegu tagant ära
Vahetatud sai mootori- ja kastiõli + filtrid ning piduri ja roolivõimuõli.
Lisaks taga vahetasime tagasilla kanduri kummipadjad ära.
Läbi logistati kõik hoovad ja puksid. Tagumistel täisvahetus tulemas Kõik vardad omadega läbi (varem mingi vana vahtis ainult peale ja ütles, et kõik korras ja neid pole mõtet vahetada). Esiots läbi logistatud.
Vahetusse läksid pendel- ning õõtshoova puksid.
Töö ajal selgus, et taga ühte piduriklotsi enam polnud olemas.
Kodus kakkusin siis lahti ning avastasin, et üks pidurisilinder kinni jäänud, mis ühe klotsi peale surunud ning ära kulutanud. Silindri tolmukatted täiesti läbi omadega. Teised klotsid olid uued veel krt. Igatahes terve komplekt uusi klotse, uued tolmukatted silindritele (originaalid, b-osad olid mingid vedruga kantossid, mis poleks ilmselt külge pidamagi jäänud). Silinder välja pressitud, ära puhastatud. Hakkas tööle ilusti. Uued jupid vahele ja pidurid õhtutada.
Vahekokkuvõte.
Suuremast tossamisest sain lahti tänu süüte regullile. Mootor käib ka mahedamalt. Mõningate uute pukside vahetusega veel masina paremale kakkumine ära ei kadunud.
Sai uuritud, miks mootori külg õline on. Esialgu on selge, et väljalaske tihendite vahelt pressib õli ning ühe kollektoritoru alguses on pisike mõra, mille peaks keevitusega ära saama kaotada.
Jama ainult selles, et õli ei tohiks väljalaskesse üldse sattuda. Kuna surveastmed näitasid 20-22 rõhku, siis ilmselt vahetame esialgu klapisääretihendid, juhtpuksid ja muud töökäigus vaja minevad tihendid. Kui siis ka õli edasi lekib, on kuskil midagi suuremat jama juba. Tänu sellele viskab ka vahest tagant sinist tossupahvakat.
Eks mõtleb, mis täpsemalt teeme.
Homme igatahes saan kätte uued tagumised hoovad. 4+4 tükki mõlema ratta jaoks ning lisaks kaks väikest plastikust hooba. Täiskomplekt koos poltide, ekstsentrikpoltide ja muu vajaminevaga Neid mõnipäev vahetama. Peale mida oleks/peaks masin sirgelt ka liikuma saama, kuid sild regullitud.
Lisaks sai eile avastatud, et tagumised piduritrossid ei liigu grammigi. Kui need kuskilt uued leian, viskan ümber. Kõik need tööd tehtud saab, siis peaks juba ülevaatuskõlbulik masin saama
Nipetnäpet asju veel tehtud, kuid aitab küll. Ootame uut nädalat.
Vahetati kaks pihustiotsa + seibid (uued otsad, kehva kütuse tõttu juba läbi omadega). Üks silinder vabsee ei töötand.
Tossukas sellest ära ei kadunud veel. Keerasime süüdet varasemaks. Hääl läks mahedamaks, tossukas kadus peaaegu tagant ära
Vahetatud sai mootori- ja kastiõli + filtrid ning piduri ja roolivõimuõli.
Lisaks taga vahetasime tagasilla kanduri kummipadjad ära.
Läbi logistati kõik hoovad ja puksid. Tagumistel täisvahetus tulemas Kõik vardad omadega läbi (varem mingi vana vahtis ainult peale ja ütles, et kõik korras ja neid pole mõtet vahetada). Esiots läbi logistatud.
Vahetusse läksid pendel- ning õõtshoova puksid.
Töö ajal selgus, et taga ühte piduriklotsi enam polnud olemas.
Kodus kakkusin siis lahti ning avastasin, et üks pidurisilinder kinni jäänud, mis ühe klotsi peale surunud ning ära kulutanud. Silindri tolmukatted täiesti läbi omadega. Teised klotsid olid uued veel krt. Igatahes terve komplekt uusi klotse, uued tolmukatted silindritele (originaalid, b-osad olid mingid vedruga kantossid, mis poleks ilmselt külge pidamagi jäänud). Silinder välja pressitud, ära puhastatud. Hakkas tööle ilusti. Uued jupid vahele ja pidurid õhtutada.
Vahekokkuvõte.
Suuremast tossamisest sain lahti tänu süüte regullile. Mootor käib ka mahedamalt. Mõningate uute pukside vahetusega veel masina paremale kakkumine ära ei kadunud.
Sai uuritud, miks mootori külg õline on. Esialgu on selge, et väljalaske tihendite vahelt pressib õli ning ühe kollektoritoru alguses on pisike mõra, mille peaks keevitusega ära saama kaotada.
Jama ainult selles, et õli ei tohiks väljalaskesse üldse sattuda. Kuna surveastmed näitasid 20-22 rõhku, siis ilmselt vahetame esialgu klapisääretihendid, juhtpuksid ja muud töökäigus vaja minevad tihendid. Kui siis ka õli edasi lekib, on kuskil midagi suuremat jama juba. Tänu sellele viskab ka vahest tagant sinist tossupahvakat.
Eks mõtleb, mis täpsemalt teeme.
Homme igatahes saan kätte uued tagumised hoovad. 4+4 tükki mõlema ratta jaoks ning lisaks kaks väikest plastikust hooba. Täiskomplekt koos poltide, ekstsentrikpoltide ja muu vajaminevaga Neid mõnipäev vahetama. Peale mida oleks/peaks masin sirgelt ka liikuma saama, kuid sild regullitud.
Lisaks sai eile avastatud, et tagumised piduritrossid ei liigu grammigi. Kui need kuskilt uued leian, viskan ümber. Kõik need tööd tehtud saab, siis peaks juba ülevaatuskõlbulik masin saama
Nipetnäpet asju veel tehtud, kuid aitab küll. Ootame uut nädalat.