31-03-2010, 11:28 PM
Ma vaidleks viimasele mehele kohe vastu väheke. Nimelt induktiivanduril on vahe just olulisem, sest mida kaugemal ta hammasvööst asub, seda väiksemaks jääb tema väljundpinge. Millimeetrist suurema vahega on signaal lihtsalt nii madal, et aju loeb selle anduri vigaseks tõenäoliselt, või siis ebamäärase vea- signaal ebaselge vms.
MRE anduri puhul on mingist piirist alates signaal lihtsalt kadunud. Lihtsalt signaal kas on või ei ole. Alles siin oli juhus, kus esinduses vahetati rattalaager ML-il ja järgmisel päeval tüüp enam üle 20 km/h enam sõita ei saanud, ESP hakkas vilkuma ja pidurdas autol hoo maha. Veamälus viga ei olnud, aga arvutiga rataste kiirusi vaadates ühel rattal kiirus puudus. Aju arvas seetõttu et see ratas seisab ja teised kaabivad tühja. Anduri ahel oli terve ja vigaseks ei saanud aju seda seetõttu ka lugeda. Tuli välja et mingi sodi oli laagrit vahetades anduri alla jäänud ja öösel külm paisutas seda veelgi. Peale puhastamist hakkas andur jälle signaali edastama.
---Signaali saab mõõta andurilt otse ainult ossilloskoobiga, kuna signaal kajastub anduri toitepinge ahelas ca 1 V pingelangu signaalina.---
Miks nii? Ma võin signaali ju ka aju pistikust mõõta? Anduri toide tuleb ikka ühte juhet mööda ja signaal läheb välja teist juhet mööda, kusjuures signaali hammas ei ole kindlasti 1V vaid olenevalt autost kas siis 5V vms.
MRE anduri puhul on mingist piirist alates signaal lihtsalt kadunud. Lihtsalt signaal kas on või ei ole. Alles siin oli juhus, kus esinduses vahetati rattalaager ML-il ja järgmisel päeval tüüp enam üle 20 km/h enam sõita ei saanud, ESP hakkas vilkuma ja pidurdas autol hoo maha. Veamälus viga ei olnud, aga arvutiga rataste kiirusi vaadates ühel rattal kiirus puudus. Aju arvas seetõttu et see ratas seisab ja teised kaabivad tühja. Anduri ahel oli terve ja vigaseks ei saanud aju seda seetõttu ka lugeda. Tuli välja et mingi sodi oli laagrit vahetades anduri alla jäänud ja öösel külm paisutas seda veelgi. Peale puhastamist hakkas andur jälle signaali edastama.
---Signaali saab mõõta andurilt otse ainult ossilloskoobiga, kuna signaal kajastub anduri toitepinge ahelas ca 1 V pingelangu signaalina.---
Miks nii? Ma võin signaali ju ka aju pistikust mõõta? Anduri toide tuleb ikka ühte juhet mööda ja signaal läheb välja teist juhet mööda, kusjuures signaali hammas ei ole kindlasti 1V vaid olenevalt autost kas siis 5V vms.