31-03-2010, 09:48 AM
Ajus kirjutatakse üks kivi ümber. Sellega muutetakse kütuse pealevoolamise aega, kogust ja segu (kütuse õhu segu).
Selle tagajärjel saavutatakse väände ja hobujõu kasv. Kui näiteks ennem oli sul piiraja 6200 pöörde juures siis peale seda on sul see 6400 pööret. Kui ennem hakkas see 1,8 mingilmääral elama 3500 pöördest siis chipiga 3000.
Kogemus on näidanud ,et chipitud ajuga on kütusekulu väiksem.
NB! Chipitud ajuga tõuseb heitgaaside kogus märgatavalt ja ülevaatust ei pruugi enam läbida.
Sportlik summuti pütt ei ole hobujõu tõus. Ega kui sul auto rohkem möliseb ei tähenda ,et see auto paremini edasi läheb.
Hääl ei ole võimsusega võrdeline. Väljalaske modimisel esimene asi mis annab võimsuse kasvu on ikkagi kati eemaldamine ja torukollektori paigaldamine. Enamjaolt tõstab selline tegevus hobujõude kuid ei pruugi.
Aga pritsega mootoritel on pigem takistuseks elektroonika: aju, pihustid jne.
Pigem kui tahad oma autot teravamaks saada siis vaata ja otsi romulatest teist mootorit see on odavam.
Selle tagajärjel saavutatakse väände ja hobujõu kasv. Kui näiteks ennem oli sul piiraja 6200 pöörde juures siis peale seda on sul see 6400 pööret. Kui ennem hakkas see 1,8 mingilmääral elama 3500 pöördest siis chipiga 3000.
Kogemus on näidanud ,et chipitud ajuga on kütusekulu väiksem.
NB! Chipitud ajuga tõuseb heitgaaside kogus märgatavalt ja ülevaatust ei pruugi enam läbida.
Sportlik summuti pütt ei ole hobujõu tõus. Ega kui sul auto rohkem möliseb ei tähenda ,et see auto paremini edasi läheb.
Hääl ei ole võimsusega võrdeline. Väljalaske modimisel esimene asi mis annab võimsuse kasvu on ikkagi kati eemaldamine ja torukollektori paigaldamine. Enamjaolt tõstab selline tegevus hobujõude kuid ei pruugi.
Aga pritsega mootoritel on pigem takistuseks elektroonika: aju, pihustid jne.
Pigem kui tahad oma autot teravamaks saada siis vaata ja otsi romulatest teist mootorit see on odavam.