27-03-2010, 10:33 AM
sel nädalal mööda tutvumisportaale ringi kolades leidis minu V 220 cdi ´03 omale kaaslase E 200 cdi´99.
käisime koos vaatamas ja lähemalt tutvumas. kuna läbisaamine oli hea siis võtsime ta endaga kaasa. koheselt sai ka tehtud registreerimine perekonnaseisuametis nimega ARK. nüüd kodu õuel ei jõua nad üksteist ära imetleda.
uue pruudiga kohe ka diagnostika ja suur ülevaatus.
sai omale külge mõned uued jupid.
pihustite alused seibid (neid polnud vist kunagi vahetatud)
hõõgküünlad (üks murdus ja tuli välja puurida) tänud Lesvenile kes operatiivselt pruudi oma salongi kutsus.
veepump (ei lekkinud aga oli väike loks sees, seega ennetasin probleemi)
mootoririhm (oli väikeste pragudega)
mootoriõli
käigukastiõli, filter, ja pistik
kütuse-,õhu- ja salongifilter
tosool
sisse tuleva õhu temperaatuuri andur
kardaanimuhvid (mõlemad)
kardaanitugi koos laagriga
tagasilla padjad
sellega oli uus pruut rahul, lausa nurrus.
aga polnud pruut vist rahul oma kellade plokiga kuna üks hommik ei töötanud enam ükski näidik. polnud vaja võtitki aga kõik tuled armatuuris põlesid.
sõbrad Lesvenist saatsid jälle kutse nende salongi.
kellad maha ja poegadeks. miski asi (tehniline sõna) oli läbi põlenud.
sai siis pruudile pakutud erinevaid kellasi:
´98 kellade plokk armatuuri tuled töötasid aga seierid mitte.
´02 kellade plokk seierid töötasid aga hoiatustuled mitte. ka kompuuter karjus vahetpidamata.
kadaka 74 mb varuosadest siis leitud pea sarnane plokk (erinevus vaid spidokas, enne 240 km/h nüüd 220 km/h) mis töötab. tuleb veel kontrollida miks sellel plokil näitab, et klaasipesuvedeliku ja tosooli tase on madal.
nädala alguses kontrollin andurid üle eks siis näeb.
ise arvan, et oli tegus nädal ja naudin uue pruudi seltskonda.
käisime koos vaatamas ja lähemalt tutvumas. kuna läbisaamine oli hea siis võtsime ta endaga kaasa. koheselt sai ka tehtud registreerimine perekonnaseisuametis nimega ARK. nüüd kodu õuel ei jõua nad üksteist ära imetleda.
uue pruudiga kohe ka diagnostika ja suur ülevaatus.
sai omale külge mõned uued jupid.
pihustite alused seibid (neid polnud vist kunagi vahetatud)
hõõgküünlad (üks murdus ja tuli välja puurida) tänud Lesvenile kes operatiivselt pruudi oma salongi kutsus.
veepump (ei lekkinud aga oli väike loks sees, seega ennetasin probleemi)
mootoririhm (oli väikeste pragudega)
mootoriõli
käigukastiõli, filter, ja pistik
kütuse-,õhu- ja salongifilter
tosool
sisse tuleva õhu temperaatuuri andur
kardaanimuhvid (mõlemad)
kardaanitugi koos laagriga
tagasilla padjad
sellega oli uus pruut rahul, lausa nurrus.
aga polnud pruut vist rahul oma kellade plokiga kuna üks hommik ei töötanud enam ükski näidik. polnud vaja võtitki aga kõik tuled armatuuris põlesid.
sõbrad Lesvenist saatsid jälle kutse nende salongi.
kellad maha ja poegadeks. miski asi (tehniline sõna) oli läbi põlenud.
sai siis pruudile pakutud erinevaid kellasi:
´98 kellade plokk armatuuri tuled töötasid aga seierid mitte.
´02 kellade plokk seierid töötasid aga hoiatustuled mitte. ka kompuuter karjus vahetpidamata.
kadaka 74 mb varuosadest siis leitud pea sarnane plokk (erinevus vaid spidokas, enne 240 km/h nüüd 220 km/h) mis töötab. tuleb veel kontrollida miks sellel plokil näitab, et klaasipesuvedeliku ja tosooli tase on madal.
nädala alguses kontrollin andurid üle eks siis näeb.
ise arvan, et oli tegus nädal ja naudin uue pruudi seltskonda.
Kurjajuur