24-03-2010, 02:22 PM
(24-03-2010, 12:31 PM)Uku Kirjutas: Fakt on see, et tänapäeval toodetakse väga vähe AUTOSID. Ülejäänud on lihtsalt mänguasjad, mis kannatavad kehva töökindluse all - seda toredam firmale, kes saab müüa rohkem varuosi. Kuid firmasid ei saa süüdistada, sest see on puhas äri ning mida rohkem kasumit teenid, seda parem.Allakäigu teel kelle jaoks? Point on pigem selles, et vaja on rohkem müüa ja varuosa bisness on teema mis väga palju sisse toob! Asi pole ju ometi selles, et enam ei osata vastupidavaid autosid ehitada, osataks ikka, kui tahetaks, aga see ei tasu ära lihtsalt! Olen kuulnud või lugend kusagilt, et keegi erru läinud Mercedes-Benz tehase asjapulk olla öelnud, et 123, 126 ja 124 taolisi aparaate õieti hooldades kestaks need 50 aastat, Skandinaavia soola sees vast mitte, aga see selleks. Selliste autode tootmine pole ärile kasulik lihtsalt. Üldiselt arvan, et ei valetand. Sama teema käib ka paljude teiste markide kohta ja üldse paljude teiste toodete kohta kah, toodetakse asju, mida "ei saa" remontida, osta parem uus! Uutele mudelitele topitakse peale igasugu mõtetuid lisasid, vähemalt minu jaoks, minu jaoks on tähtsaim sõidumugavus ja el aknad, el taga ruloo jms. asjad küll sõidumugavuse alla ei kuulu!
Kümned autoremondilukksepad on öelnud, et autode tootmine lõpetati kuskil 1990ndate keskpaigas. See on küll veidi üldistatud, kuid vastab tõele, või mis? Innovatiivsus on au sees, kuid töökindlus pole enam ammu prioriteediks.
Muidugi on meil olemas sool, kehvad teed etc, kuid igavesti ei saa autode kehva vastupidavust sellega vabandada. Tuleb tunnistada, et autotööstus on mõnes mõttes allakäiguteel.
Loodan, et saite mu mölast nati aru kah!