24-03-2010, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2010, 12:34 PM ja muutjaks oli Uku.)
Fakt on see, et tänapäeval toodetakse väga vähe AUTOSID. Ülejäänud on lihtsalt mänguasjad, mis kannatavad kehva töökindluse all - seda toredam firmale, kes saab müüa rohkem varuosi. Kuid firmasid ei saa süüdistada, sest see on puhas äri ning mida rohkem kasumit teenid, seda parem.
Kümned autoremondilukksepad on öelnud, et autode tootmine lõpetati kuskil 1990ndate keskpaigas. See on küll veidi üldistatud, kuid vastab tõele, või mis? Innovatiivsus on au sees, kuid töökindlus pole enam ammu prioriteediks.
Muidugi on meil olemas sool, kehvad teed etc, kuid igavesti ei saa autode kehva vastupidavust sellega vabandada. Tuleb tunnistada, et autotööstus on mõnes mõttes allakäiguteel.
Kümned autoremondilukksepad on öelnud, et autode tootmine lõpetati kuskil 1990ndate keskpaigas. See on küll veidi üldistatud, kuid vastab tõele, või mis? Innovatiivsus on au sees, kuid töökindlus pole enam ammu prioriteediks.
Muidugi on meil olemas sool, kehvad teed etc, kuid igavesti ei saa autode kehva vastupidavust sellega vabandada. Tuleb tunnistada, et autotööstus on mõnes mõttes allakäiguteel.
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas