15-03-2010, 02:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-03-2010, 02:27 PM ja muutjaks oli Ott.)
Ferraril ta päris ühenduses siiski pole, kuid see võib hooaja edenedes vabalt juhtuda ja võimalik, et veel rõvedamal kombel. Miks? Kuna McLareni uus lahendus tunnistati FIA poolt legaalseks.
Nimelt McLarenitel läheb piloodi kiivri kohal olevast airboxist kuni tagatiivani nö toru mis siis põhimõtteliselt puhub õhku tiiva elementide vahelisse prakku. Füüsikast ega aerodünaamikast mitte midagi teades ei hakka siinkohal seda igaksjuhuks lahkama, aga põhimõtteliselt pidi selline lahendus aitama suurel kiirusel "nullida" tiiva poolt tekitatud dragi, ehk siis nad saavad tiiva küll peale keerata kaotamata seeläbi downforces kuid ka tippkiirus on samas hea. Bahreinis olid McLarenid kvalifikatsioonis näiteks sirge lõpus speed trapis 6 km/h kiiremad kui Ferrarid.
Mis puutub vene autotootjatesse, siis Lada ainuke mark kelle logo sel aastal F1 autodel figureerib. Uustulnuka Virgin Racingu ninakoonusel ilutseb sportautotootja "Marussia" silt
Nimelt McLarenitel läheb piloodi kiivri kohal olevast airboxist kuni tagatiivani nö toru mis siis põhimõtteliselt puhub õhku tiiva elementide vahelisse prakku. Füüsikast ega aerodünaamikast mitte midagi teades ei hakka siinkohal seda igaksjuhuks lahkama, aga põhimõtteliselt pidi selline lahendus aitama suurel kiirusel "nullida" tiiva poolt tekitatud dragi, ehk siis nad saavad tiiva küll peale keerata kaotamata seeläbi downforces kuid ka tippkiirus on samas hea. Bahreinis olid McLarenid kvalifikatsioonis näiteks sirge lõpus speed trapis 6 km/h kiiremad kui Ferrarid.
Mis puutub vene autotootjatesse, siis Lada ainuke mark kelle logo sel aastal F1 autodel figureerib. Uustulnuka Virgin Racingu ninakoonusel ilutseb sportautotootja "Marussia" silt