08-03-2010, 12:37 PM
Siia on hea tuua oma sugulase numbrid: tühja Sprinteri kütusekulu ei muutunud, koormaga aga sõi püsikiirusehoidjaga paar liitrit rohkem. Seda siis trassil Turku-Kaunas.
Actrosega pole vahet seni, kuni haagist taga pole. Siis hakkab püsikiirusehoidjaga jälle liitreid juurde kogunema.
Meie lauskmaal on vahe väike, aga kusagil mägedes turnides võib küll oskamatu juht elektroonikat alusetult usaldades päris kenasid kulunumbreid saada. Seda on ta ka oma Actrosega kontrollinud - pikal tõusul üritab automaatika hoida kiirust ja surub lõpuks gaasi päris põhja. Sihuke kümneliitrine pada aga neelab põhjagaasiga Väga Palju liitrit sajale...
Meite SELliga nagu vahet ei ole. Selles mõttes on muidugi gaasirobot hea, et ei tule ülearu tallatud. Samas on see ürgvana mudel üsna raske saapaga ja näiteks linnakiiiruselt 90 peale kiirendamisel võtab mootorist ikka viimast
Suurem probleem on see, et püsikat ei saa mugavalt kasutada liikluses. Kui tihti ikka õnnestub uhkes üksinduses sõita. Ning kusagil kolonnis on abi vaid uuemast Distronicust...
Actrosega pole vahet seni, kuni haagist taga pole. Siis hakkab püsikiirusehoidjaga jälle liitreid juurde kogunema.
Meie lauskmaal on vahe väike, aga kusagil mägedes turnides võib küll oskamatu juht elektroonikat alusetult usaldades päris kenasid kulunumbreid saada. Seda on ta ka oma Actrosega kontrollinud - pikal tõusul üritab automaatika hoida kiirust ja surub lõpuks gaasi päris põhja. Sihuke kümneliitrine pada aga neelab põhjagaasiga Väga Palju liitrit sajale...
Meite SELliga nagu vahet ei ole. Selles mõttes on muidugi gaasirobot hea, et ei tule ülearu tallatud. Samas on see ürgvana mudel üsna raske saapaga ja näiteks linnakiiiruselt 90 peale kiirendamisel võtab mootorist ikka viimast
Suurem probleem on see, et püsikat ei saa mugavalt kasutada liikluses. Kui tihti ikka õnnestub uhkes üksinduses sõita. Ning kusagil kolonnis on abi vaid uuemast Distronicust...