08-03-2010, 11:18 AM
Peale eelmainitu on veel üks tülikas nüanss, mis on omane pea kõigile tänapäevastele mootoritele - need on petlikult reipad.
Petlikult selles mõttes, et pinnagaasiga sõites tundub võimsust ikka mehemoodi olevat. Aga gaasi sügavamale vajutades oodatavat lisa ei tulegi - enamus kasutuselolevast momendist ongi juba kasutusel... Suurema mootori korral gaasi põhja vajutades juhtub siis veel huvitavamaid asju... Eriti muidugii 320 CDI puhul
See häiris mind kõige enam E220 CDI juures. Muidu mõnus ja öko igapäevasõiduk, kuid sisuliselt kogu võimsus oli gaasipedaali käigiu esimeses kolmandikus. Juurdevajutamine ei andnud märgatavat lisa enne, kui KD käigu alla vahetas. Ja jutt on siis sellest esimese põlve CDIst S210 peal...
Petlikult selles mõttes, et pinnagaasiga sõites tundub võimsust ikka mehemoodi olevat. Aga gaasi sügavamale vajutades oodatavat lisa ei tulegi - enamus kasutuselolevast momendist ongi juba kasutusel... Suurema mootori korral gaasi põhja vajutades juhtub siis veel huvitavamaid asju... Eriti muidugii 320 CDI puhul
See häiris mind kõige enam E220 CDI juures. Muidu mõnus ja öko igapäevasõiduk, kuid sisuliselt kogu võimsus oli gaasipedaali käigiu esimeses kolmandikus. Juurdevajutamine ei andnud märgatavat lisa enne, kui KD käigu alla vahetas. Ja jutt on siis sellest esimese põlve CDIst S210 peal...