03-03-2010, 11:35 AM
Ma pole kindel, et tean mis see käigukasti "rasedus" on. Minu tagasihoidlik arvamus on, et kui Mercedes-Benz ja uuem kui ca 1999 aasta, siis bensukas. Puhtalt minu kogemus räägib, et diislil on palju-palju igasugu anureid ja liiga tihti nad nöögivad. Paraku on ENAMUS diagnostikuid piisavalt lollid, et CDI mootorit parandada. Minu 2000 aasta CDI oli rohkem katki ja avariis kui ülejäänud autod 15 aasta jooksul kokku. Ka maksin pidevalt remondi eest ja viga ikka alles. Võimalik, et sitt juhus, kuid CDI jamasi siin foorumis palju kirjas. Auto on tahetud teha ökonoomseks ja keskkonna sõbralikuks. See on õnnestunud, mootor on hea jne... kuid sellel on kallis hind. Kui see hea asi jamab, siis pole ju palju kasu. Kui nüüd veel rääkida E430-st, siis mina ka valiksin avantgarde. Lihtsalt visuaalselt kuidagi meeldivam. Küll aga soovitan vaadata 4matic poole. Kuna meil pool aastat sajab sitta, siis võiks need v8 poolt pakutavad hobujõud ikka normaalselt asfaltile kanda. Veel üks minu kogemus räägib sellest, et ESP võimaldab jääda kinni absoluutselt igale poole. Esiosa raske, ja ESP taga jälle vedada üritava ratta pidurdab kinni ja nii kraabidki endale augu, isegi siledal rohuplatsil, lumest rääkimata. Küll aga on Mercedes-Benz ESP sõites ideaalne, perim mida kohanud olen. Ja ärge ajage, et oleks esp pidanud välja lülitama jne... Eesti oludes suure mootoriga auto peaks võimalusel olema nelivedu. Kes vastu vaidleb, see ilmselt ei sõida neliveoga (eriti sellel talvel).
Õhukulumõõtjaga see jama veel (CDI), et diagnostika võib seda näidata, tegelikult aga võib olla hoopis muu viga. Ehk seepärast tundub, et sagedane probleem. Ja bensukatel on õhukulumõõtja hind suhteliselt krõbe. Kui sa pole aga valmis ootamatult välja käima näiteks 5000.-, siis pole mõtet selle auto poole vaadata ka.
Sry, kui olin Mercedes-Benz suhtes kriitiline. Hinges olen jäägitu Mercedes-Benz fänn. Kes mu postitusi jälginud on, see teab põhjust, miks ma mersut osta ei saa.
Õhukulumõõtjaga see jama veel (CDI), et diagnostika võib seda näidata, tegelikult aga võib olla hoopis muu viga. Ehk seepärast tundub, et sagedane probleem. Ja bensukatel on õhukulumõõtja hind suhteliselt krõbe. Kui sa pole aga valmis ootamatult välja käima näiteks 5000.-, siis pole mõtet selle auto poole vaadata ka.
Sry, kui olin Mercedes-Benz suhtes kriitiline. Hinges olen jäägitu Mercedes-Benz fänn. Kes mu postitusi jälginud on, see teab põhjust, miks ma mersut osta ei saa.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
www.harteron.ee