03-03-2010, 01:22 AM
Tere,
olen MB fänn juba ammusest ajast, kuid tänaseid foorumeid lugedes on jäänud mulje, et peab ikka palju raha olema, et mersuga sõita. Vanasti oli Mercedes-Benz ikka eluaeg kulgev tank, nüüdsed mudelid ei kesta eriti?
Siit minu küsimused:
Huvitab üks müügil olev 2001 E430 Avantgarde. Kas sellel mudelil on ka oodata käigukasti ''rasedus'' probleeme?
Mootor nagu aru saan on suht pommi-ja lollikindel?
Mis selle õhulugejaga võib juhtuda? Mis läbisõidul?
Saksas on neid müügil 3-4000EURiga terve rida, mida konkreetset peaks vaatama, kui seda autot osta.
Seda autot ostes kütusekulu kohta ei hakka küsima, olen palju V8 pidanud.
Ootan asjatundlikke nõuandeid ja arvamusi,
ette tänades
Jaak
P.S. teen ka teise postituse, kus küsin arvamusi diisli kohta. Palun mitte kohtlaseks pidada, aga olen palju erinevate asjatudjate arvamusi kuulnud, tahaks Mercedes-Benz kohta otse mersumeestelt kuulda. Olen kindel et see foorum on õige koht
olen MB fänn juba ammusest ajast, kuid tänaseid foorumeid lugedes on jäänud mulje, et peab ikka palju raha olema, et mersuga sõita. Vanasti oli Mercedes-Benz ikka eluaeg kulgev tank, nüüdsed mudelid ei kesta eriti?
Siit minu küsimused:
Huvitab üks müügil olev 2001 E430 Avantgarde. Kas sellel mudelil on ka oodata käigukasti ''rasedus'' probleeme?
Mootor nagu aru saan on suht pommi-ja lollikindel?
Mis selle õhulugejaga võib juhtuda? Mis läbisõidul?
Saksas on neid müügil 3-4000EURiga terve rida, mida konkreetset peaks vaatama, kui seda autot osta.
Seda autot ostes kütusekulu kohta ei hakka küsima, olen palju V8 pidanud.
Ootan asjatundlikke nõuandeid ja arvamusi,
ette tänades
Jaak
P.S. teen ka teise postituse, kus küsin arvamusi diisli kohta. Palun mitte kohtlaseks pidada, aga olen palju erinevate asjatudjate arvamusi kuulnud, tahaks Mercedes-Benz kohta otse mersumeestelt kuulda. Olen kindel et see foorum on õige koht
![Icon_smile Icon_smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_smile.gif)