01-03-2010, 06:13 PM
3,0TDT 108kw
Enda kogemusest võin öelda, et möödasõiduks mul kickdowni vaja ei ole nagu eriti olnudki. Kiirendab liigagi hästi. Kütusekulu on mul kuskil 7,5 - 8,5l/100km kohta. Kõige ökoma kulu sain eelmisel suvel ja see oli 6,9. Ilmselt kui püsikat poleks kasutanud, siis oleks veel väiksem olnud... 2500 pööret 100km tunnikiiruse juures on vast enam-vähem normaalne
Käivitub minu oma kuskil 10 -12 külmakraadi juures ilma küünalde tuld lõpuni ootamata ja jääb kohe ilusasti käima. Ootan kuskil 3 - 4 sek.
Aga jah - nagu öeldud, siis kontrolli pidurite pealejäämine ära, eriti ka käsipidur ja siis õhufilter ja siis vaata mootori poole(surved, pihustiotsad, pump)
8l 100 km kohta peaks küll kütusekulu lagi olema selle masina juures....
Enda kogemusest võin öelda, et möödasõiduks mul kickdowni vaja ei ole nagu eriti olnudki. Kiirendab liigagi hästi. Kütusekulu on mul kuskil 7,5 - 8,5l/100km kohta. Kõige ökoma kulu sain eelmisel suvel ja see oli 6,9. Ilmselt kui püsikat poleks kasutanud, siis oleks veel väiksem olnud... 2500 pööret 100km tunnikiiruse juures on vast enam-vähem normaalne
Käivitub minu oma kuskil 10 -12 külmakraadi juures ilma küünalde tuld lõpuni ootamata ja jääb kohe ilusasti käima. Ootan kuskil 3 - 4 sek.
Aga jah - nagu öeldud, siis kontrolli pidurite pealejäämine ära, eriti ka käsipidur ja siis õhufilter ja siis vaata mootori poole(surved, pihustiotsad, pump)
8l 100 km kohta peaks küll kütusekulu lagi olema selle masina juures....