01-03-2010, 03:57 PM
v6sa Kirjutas:Kütusekulu on küll suurevõitu, aga...
Mis seisus see masin üldse on? neljal ei ole üldiselt tunda, kui mõni pidur natuke peale jääb. Aga kütust rüüpab küll.
Mida näitavad pihustiotsad ja mootori surved? Kas pritsehetk on õige?
Neljasel kastil on 2500 OK (ja neljane seal ilmselt on). Esimest peab see kast pakkuma vaid siis, kui sõita kang 2 peal. Muidu ainult 2-3-4.
Tühikäiku hoiab elekter. Kas ülepingerelee on ikka korras?
Ja veel - meie säästukal on minu raske jala all keskmine kulu 8 ja 9 vahel sajale. Vahepeal tiksutas õde sõita ja temal tuli paagitäis 6,8...Ning ei ütleks, et maanteel jalus oli.
Ära aja segamini, sinul on 5-ne automaat, teemaalgatajal 4-ne ja see neljane on alalise esimese käigu stardiga nagu ka 108kW turbokas.
Midagi on mäda sul siis kas kasti või kickdowniga ning küttekulu on tõesti kõrge diisli kohta. Omast kogemusest võin öelda, et 100kW peab kakkuma nagu loom, linnas märjal asfaltil ilma ASD-ta sillaga pidi ikka jälgima et külg ette jooksma ei läheks vajutades.
Vigu diagnoosida on üsna raske ka hea kirjelduse korral.
Üks tõsisemaid selle mootori probleeme on see rohke klapimajandus - 24V, mis üksikutes silindrites survet alla igasugust arvestust põhjustavad. Kuidas käivitumine -5 ja -20 korral? Erinevusi või ühtlaselt hea/halb?