28-02-2010, 07:05 PM
Kui tagasivoolust kütet välja ajas, siis ka etteande pump töötas. Järelikult on ka mootori kett terve, sest etteandepump asub kõrgsurve pumba sees ja saab käituse mootori ketilt. See, et sul filter pool tühjaks läheb on ilmselt selle süü, et sa pole korralikult kütet ülesse saanud ja enamus küttest on juba läbi kõrgsurve pumba uuesti paaki pumbatud.Alati kui filtri ära keerad vajub su küttetoru uuesti paaki tühjaks. Võibolla sul saigi küte otsa nii täpselt koju jõudes ja polegi muud viga, kui et uuesti vaja küte ülesse saada ja asi käima saada.
AGA!!!
Hakkame sellest peale, et mõõda ära, kas vool tuleb suretusklapile peale, kui starterit annad. Pildil siis Y1/1 komponent. Peaks olema sinine/must/valge juhe. Mõõda kontroll-lambiga ja las klappile jääb mõõtmise ajaks juhe külge. Kui sinna voolu ei tule siis on kas juhe kusagilt katki või siis mootori aju ei tööta. Viimase vea puhul ei aita ka ise sinna klapile voolu vedamine, sest pumba seest rikastust ikkagi ei tehta.
Kui sinna tuleb toide peale ka starteri ajal, siis võta nüüd see juhe sealt küljast ära ja proovi lasta ise sinna klapile mingi juhtmega voolu. Peab olema kuulda, kuidas klapp voolu saades klõpsatab lahti. Suhteliselt tajutav säde peab ka klappi ja juhtme vahele tekkima. Kui säde on aga klapp ei klõpsu, siis on klapp kinni jäänud. Kui aga sädet ka ei ole , siis on klapi mähis läbi põlenud.
Kui aga kõik eelpool mainitud mõõtmised on osutunud korrasolevaks ja sterteriga ikka ei lähe, siis vaja diagnostikasse vedada. Kui juba aga vead, siis proovi ,kas käima ei anna vedada EDU
AGA!!!
Hakkame sellest peale, et mõõda ära, kas vool tuleb suretusklapile peale, kui starterit annad. Pildil siis Y1/1 komponent. Peaks olema sinine/must/valge juhe. Mõõda kontroll-lambiga ja las klappile jääb mõõtmise ajaks juhe külge. Kui sinna voolu ei tule siis on kas juhe kusagilt katki või siis mootori aju ei tööta. Viimase vea puhul ei aita ka ise sinna klapile voolu vedamine, sest pumba seest rikastust ikkagi ei tehta.
Kui sinna tuleb toide peale ka starteri ajal, siis võta nüüd see juhe sealt küljast ära ja proovi lasta ise sinna klapile mingi juhtmega voolu. Peab olema kuulda, kuidas klapp voolu saades klõpsatab lahti. Suhteliselt tajutav säde peab ka klappi ja juhtme vahele tekkima. Kui säde on aga klapp ei klõpsu, siis on klapp kinni jäänud. Kui aga sädet ka ei ole , siis on klapi mähis läbi põlenud.
Kui aga kõik eelpool mainitud mõõtmised on osutunud korrasolevaks ja sterteriga ikka ei lähe, siis vaja diagnostikasse vedada. Kui juba aga vead, siis proovi ,kas käima ei anna vedada EDU