22-02-2010, 10:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2010, 10:47 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kõige paremal juhul on sel masinal Tempmatic ehk temperatuuri hoidev ventilatsiooniseade. Kliimaautomaati ei paista küll kuskil.
HotPapa, kas sa oled selle müüjaga kohtunud, et sellist asja väidad? Konkreetne isend on küll kuratlikult hästi küüritud siis... Nii mootor kui pakiruum on kahtlaselt põhjalikult puhtad - nii, nagu nad enamasti Euroopast tulnud hästihoitud autodel on.
Iseasi, kas mitte just kõige parema varustusega ning lahja mootoriga (olgem ausad, see kolmene ei ole essile just kuigi sobilik mootor) lühike eksemplar nüüd on ikka seda summat väärt....
Lahe lisa on varuratta süvendisse käiv kanister
Nivood saad kontrollida nii, et kupatad kolm tursket isendit tagaistmele (või pagassi). Nüüd peab auto saba all avajuma. Kui auto mootor käivitada, siis peab tagaots tõusma mõne minuti jooksul tagasi normaalkõrgusele.
Nivoopotsik on see paremas nurgas olev musta kaanega plasttünn.
HotPapa, kas sa oled selle müüjaga kohtunud, et sellist asja väidad? Konkreetne isend on küll kuratlikult hästi küüritud siis... Nii mootor kui pakiruum on kahtlaselt põhjalikult puhtad - nii, nagu nad enamasti Euroopast tulnud hästihoitud autodel on.
Iseasi, kas mitte just kõige parema varustusega ning lahja mootoriga (olgem ausad, see kolmene ei ole essile just kuigi sobilik mootor) lühike eksemplar nüüd on ikka seda summat väärt....
Lahe lisa on varuratta süvendisse käiv kanister
Nivood saad kontrollida nii, et kupatad kolm tursket isendit tagaistmele (või pagassi). Nüüd peab auto saba all avajuma. Kui auto mootor käivitada, siis peab tagaots tõusma mõne minuti jooksul tagasi normaalkõrgusele.
Nivoopotsik on see paremas nurgas olev musta kaanega plasttünn.