Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
,,
#3
Kui pihustid on "tehtud" ja kütuse filter vahetatud, siis on viga suure tõenäolusega kütuse juhtsurve klapis. Klapp siis isub kütuselati otsas, kinnitub 2 poldiga ja külge läheb üks pistik.Kui selle klapi välja keerad,näed seal peal kummi rõngaid, mis kehvema kütusega kokkupuutudes hakkavad sulama/reageerima.Muutuvad selliseks sültjaks/limaseks.Selle probleemi sümpomiks on algul pikk käivitumine, hiljem võibolla ka üldse mitte käivitumine. Kui võimalus pista juhe sappa ja kontrolli survet(railtruck). Kontrollida oleks kõige mugavam stardiagnoosiga, pihustite juurest nukaandur lahti ka käiamise ajal, siis näed mis surve latti tekib.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
,, - Autor: mell2001 - 21-02-2010, 02:19 PM
RE: mb vito 220 cdi käivitub  pikka ketramise peale - Autor: tnx - 21-02-2010, 06:23 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne