16-02-2010, 10:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2010, 10:21 PM ja muutjaks oli Bitbull.)
RE: Smart - Head ja vead?
to v6sa:
pidasid vist seda silmas:
http://www.youtube.com/watch?v=02eghIfyH...ature=fvwp
Ega jah füüsikaseaduste vastu ei saa-kui ikka endast mitu korda suurem mass vastu tuleb siis seda energiat annab summutada:
Motors24.ee rubriigis "Minu auto" Steni alias T-Maci Smart. Soovitati osta kindlasti uuem (vist al. 2004a mudel):
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Minu+a...Smart.aspx
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smardist siis teil jutt siin :d
Selles videos on mõned suuremad faktivead....
Käigukast ei ole variaator tüüpi!
Käigukast on tavaline manuaal millel on lisatud käiguvahetamiseks elektrimootor.
Samuti on elektrimootor siduri tarbeks.
Mootor võtab õli.
Õli võtavad mootorid millel on õlirõngad väsinud tavaliselt suurest paarutamisest ja vaid bensiini mootoritel.Normaalne smart ei võta õli ja kui juhtub et oled soetanud õlisööva mootoriga smarti siis teed kap. remondi ja mure kaob lisaks saab ka tellida õlijahuti mis ei lase õlil nii kuumaks minna et see rõngastele mõjuma hakkaks.
Diislitel muret ei esine.
Turbo ei rakendu 4000rpm
Turbo rakendub 2500 pöörde juures.
Käiguvahetus...
Käiku vahetab sama kiirelt kui tavalistel sõidukitel lihtsalt tekib kerge paus kuna sa ei vaheta reaalselt ise käiku. Nagu ka siis tekib paus kui käiku vahetad tava manuaal kastiga sõidukil.
Sidur alla, vahetus ja sidur ülesse see võtab sekund paar.
See võtab pisut harjumist.
Roolivõim.
Roolivõim on masinal olemas kui se tehasest sellega väljus. Roolivõim on elektriline. Kuid vajadus puudub kui originaal laiusega rehve kasutada.
Roolivõim on lisana hiljem tellitav.
Turvalisusest niipalju et olen 2 korda oma masina suutnud linnas uljaste juhtide masinate külje sisse suruda mõlemast õnnetusest eluga pääsenud samuti masin ... smart on sigatugev ja loota on vaid et teisel masinal on pikk nina kuhu seda matsu pidurdada.
Ei kujuta ette mis saaks siis kui 2 smarti omavahel kokku lajataksid
Aga kui on huvi võib helistada 53 333 349 ja saad teada mida iganes mis smarte puudutab
Samuti on abiks eelpool nimetatud www.smartclub.ee muide nimi smart tuleb Swatch Mercedes Art ehk smart :p
Kes on tuttav A klassi Mersuga siis smart on põhimõteliselt sama asi sest A klass tehti samade smarti disainimis testide/kujunduse baasil. Sellest ka väline sarnasus ja paks põhi kuhu oli ka plaanitud elektriversiooni tarbeks akudele koht...nagu ka smartidel.
to v6sa:
pidasid vist seda silmas:
http://www.youtube.com/watch?v=02eghIfyH...ature=fvwp
Ega jah füüsikaseaduste vastu ei saa-kui ikka endast mitu korda suurem mass vastu tuleb siis seda energiat annab summutada:
Motors24.ee rubriigis "Minu auto" Steni alias T-Maci Smart. Soovitati osta kindlasti uuem (vist al. 2004a mudel):
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Minu+a...Smart.aspx
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Smardist siis teil jutt siin :d
Selles videos on mõned suuremad faktivead....
Käigukast ei ole variaator tüüpi!
Käigukast on tavaline manuaal millel on lisatud käiguvahetamiseks elektrimootor.
Samuti on elektrimootor siduri tarbeks.
Mootor võtab õli.
Õli võtavad mootorid millel on õlirõngad väsinud tavaliselt suurest paarutamisest ja vaid bensiini mootoritel.Normaalne smart ei võta õli ja kui juhtub et oled soetanud õlisööva mootoriga smarti siis teed kap. remondi ja mure kaob lisaks saab ka tellida õlijahuti mis ei lase õlil nii kuumaks minna et see rõngastele mõjuma hakkaks.
Diislitel muret ei esine.
Turbo ei rakendu 4000rpm
Turbo rakendub 2500 pöörde juures.
Käiguvahetus...
Käiku vahetab sama kiirelt kui tavalistel sõidukitel lihtsalt tekib kerge paus kuna sa ei vaheta reaalselt ise käiku. Nagu ka siis tekib paus kui käiku vahetad tava manuaal kastiga sõidukil.
Sidur alla, vahetus ja sidur ülesse see võtab sekund paar.
See võtab pisut harjumist.
Roolivõim.
Roolivõim on masinal olemas kui se tehasest sellega väljus. Roolivõim on elektriline. Kuid vajadus puudub kui originaal laiusega rehve kasutada.
Roolivõim on lisana hiljem tellitav.
Turvalisusest niipalju et olen 2 korda oma masina suutnud linnas uljaste juhtide masinate külje sisse suruda mõlemast õnnetusest eluga pääsenud samuti masin ... smart on sigatugev ja loota on vaid et teisel masinal on pikk nina kuhu seda matsu pidurdada.
Ei kujuta ette mis saaks siis kui 2 smarti omavahel kokku lajataksid
Aga kui on huvi võib helistada 53 333 349 ja saad teada mida iganes mis smarte puudutab
Samuti on abiks eelpool nimetatud www.smartclub.ee muide nimi smart tuleb Swatch Mercedes Art ehk smart :p
Kes on tuttav A klassi Mersuga siis smart on põhimõteliselt sama asi sest A klass tehti samade smarti disainimis testide/kujunduse baasil. Sellest ka väline sarnasus ja paks põhi kuhu oli ka plaanitud elektriversiooni tarbeks akudele koht...nagu ka smartidel.