16-02-2010, 03:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2010, 03:32 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kurb, kuid nii see on. Enamasti...
Teisest küljest 200 jääb liikluse rütmis püsimiseks lahjaks, 250 on hädapärast piisav ja 300 võib juba lahedasti liigelda.
Tehniliselt on 200 vast kõige kestvam ja 300 õrnem (peamiselt plokikaane pikkuse tõttu). Aga, nagu eelpool viidati, loll saab kõigest jagu.
Kahepoolese suurim häda on vast see, et see ongi selline "mõttettu" mootor, mistõttu üsna tihti on need isendid sattunud inimeste kätte, kes need lihtsalt surnuks sõidavad... Ökotajad on enamasti oma masina mootori seisukorrast väga huvitatud ja kolmesemehed ei saa lubada rikkeid, sest pusinäss kannatab. Kahepoolese omanikke on aga seinast seina...
Teisest küljest 200 jääb liikluse rütmis püsimiseks lahjaks, 250 on hädapärast piisav ja 300 võib juba lahedasti liigelda.
Tehniliselt on 200 vast kõige kestvam ja 300 õrnem (peamiselt plokikaane pikkuse tõttu). Aga, nagu eelpool viidati, loll saab kõigest jagu.
Kahepoolese suurim häda on vast see, et see ongi selline "mõttettu" mootor, mistõttu üsna tihti on need isendid sattunud inimeste kätte, kes need lihtsalt surnuks sõidavad... Ökotajad on enamasti oma masina mootori seisukorrast väga huvitatud ja kolmesemehed ei saa lubada rikkeid, sest pusinäss kannatab. Kahepoolese omanikke on aga seinast seina...
![Icon_redface Icon_redface](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/icon_redface.gif)