03-02-2010, 12:44 PM
Hm, küsimus oli, et mis sobiks.
Ma väidan, et katsetamiseks pole vahet. Pritse või karburaator - pritset on lihtsam pulkadeks võtta
Ning selle asendamine programmeeritavaga on lihtsam, kui sama asja aretamine karburaatormootorile.
Mina võtaks suvalise ettejuhtuva R4bensuka, mis ostuhetkel bensiiniga viisakalt käib. 5 kEEK eest võiks valikut täitsa olla.
Projekti maksumuseks võiks kujuneda 20 kEEk kuni mitu milli, olenevalt lõppeesmärgist.
Aga anna takka, saamegi teada, mis kõigepealt kooleb ja mille suremine alkoholis osutub linnalegendiks.
Aga kui ostid siit kütusesäästu või rahalist kokkuhoidu, siis seda ei tule ega hakkagi olema. Küll aga on metanooliga mürades võimalik rikkuda enda (või kellegi teise!!!!) tervis - seda tasuks meeles pidada.
Ma väidan, et katsetamiseks pole vahet. Pritse või karburaator - pritset on lihtsam pulkadeks võtta
![Wink Wink](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/wink.png)
Mina võtaks suvalise ettejuhtuva R4bensuka, mis ostuhetkel bensiiniga viisakalt käib. 5 kEEK eest võiks valikut täitsa olla.
Projekti maksumuseks võiks kujuneda 20 kEEk kuni mitu milli, olenevalt lõppeesmärgist.
Aga anna takka, saamegi teada, mis kõigepealt kooleb ja mille suremine alkoholis osutub linnalegendiks.
Aga kui ostid siit kütusesäästu või rahalist kokkuhoidu, siis seda ei tule ega hakkagi olema. Küll aga on metanooliga mürades võimalik rikkuda enda (või kellegi teise!!!!) tervis - seda tasuks meeles pidada.