Teema hinnang:
  • 2Hääli - 1 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
KE-Jetroniku tühikäik
#25
wdb240 Kirjutas:Kui te vaid  teaksite  miks see  kruvi seal on  ,siis te seda ei keeraks niisama  igaks  juhuks ühele või teisele  poole. Kas tõesti ei ole  mu jutt nii usutav.  MA nüüd võtan omale 10 min aega  ja räägin miks ja kus  ja milleks.

Selle kruviga saab reguleerida  kütuse ja õhu suhet...... Tõesti selle kruvi keeramine  aitas  vanadel K-JETRONIC-tel ja sellega keerati CO gaas  paika. Kuna sinul on  aga tegemist KE-JETRONIC-ga siis seal on vahel juba  mootori aju .Seda see (E) täht tähistabki. Lõviosast meie  teedel liikuvatel KE pritsetel on väljalaskes lambda  andur. Sina võid ju seda  kruvi keerata ja segu muuta, kuid aju keerab segu ikkagi lambda anduri järgi sinna, kuhu ta seda soovib. See kruvi on sellejaoks jäätud, et aegajalt  süsteemi järgi aidata ja et aju ei peaks  nii kohutavalt  pingutama segu seadmisel elektrohüdraulilise  dif.rõhuregulaatoriga. Nagu  foorumikaaslane VÕSA juba ütles ,on see  kruvi täppis häälestuseks. On aga jäänud kõrvu folkloor, et see ongi maagilise  tähtsusega kruvi ja sellega saab asjad  korda.. Tegelikult mõjub selle keeramine suvaliselt VALUVAIGISTINA, mille tulemusena võib olla kuidagi paremini töötav mootor,samas  tanmunud küünlad, kinnipõlenud katalüsaator ja suurenenud  küttekulu. Õigest kohast pool pööret vasakule või paremale  ajab systeemi nii paigast ära, et isegi aju ei suuda  lambda anduri pahandamise peale  dif.regulaatoriga segu õigeks saada. Ühesõnaga  seda kruvi keeratakse  ainult  siis, kui on vaja segu reguleerimise  protsenti uuesti null piirkonda  tagsi tuua.(komponentide  vahetuse  või vananemise tagajärjel). Reguleerimis  protsenti näeb ainult  vastava seadmega  diagnoosi pistikust või milliampermeetriga  diferentsiaaldõhuregulaatori ahelasse vahele ühendamisega. Et  seda teha  on eelduseks, et systeem on töökorras: Kütterõhk=OK, diferentsiaalrõhk=OK (mitte  üle 0,4 bar), Lambda andur=OK, diferentsiaal reg  =OK  pritsepea=OK. jne.

Intrigeeriv teemaIcon_smile

wdb240: olen keeranud kruvi pool pööret vasakule/paremale. EHA saab väga ilusti hakkama segu justeerimisega tagasi õigesse vahemikku. Töösooja mootoriga tuleb ECU-st vool peale +- 3mA ning oss näitab ka ilusat lambda signaali kuju.

Ajahambast kulunud pritsepeal ning mootoril võib reguleerida diferentsiaalrõhu ka 0,45 bari peale, et ühtlustada mootori tööd ning kompenseerida normaalsest kulumisest tekkinud vajakajäämisi.

wdb240 Kirjutas:Tühikäik:
Tühikäiku reguleeritakse  KE pritsel siis järgmiselt. Uuematel avatakse või suletakse PWM signaaliga  regulaatorit, mis siis  laseb drosselklapist möödaminevat lisaõhku. Mootori aju ei jälgi MOOTORI PÖÖRLEMIST, vaid  jälgid  õhulugeja asendi andurit. Tühikäigul peab olema  sealne pingi 0,5-0,9V. Süsteemis ei tohi olla õhu lekkeid, sest muidu läheb  kusagilt  mujalt  lisa  õhk ja see on mõõtmata  õhk, mis ajab süsteemi jällegi paigast ära. Kui kõik on  paigas  ja õige, siis sellise õhukogusega  mis väljendub  ajule pingena 0.5-0.9V ongi mootoril normaalne tühikäik. Loomulikult peab tühikäigu lüliti ütlema, et praegu on vaja tegelema  hakata  tühikäigu hoidmisega.

Julgen väita, et KE-Jeti puhul jälgib just ECU mootori pöörlemiskiirust. TD signaal(rpm) tuleb kommutaatorist diagnostikapessa ning sealt juba ECU-sse, kus seda võrreldakse ettenähtud signaaliga(milline ta peaks olema vastavalt moto temperatuurile ja moto koormusele), võttes arvesse mootori temperatuuri ning signaali tühikäigu lülitist(kas on rakendatud või mitte) ja vastavalt sellele reguleerib ECU lisaõhukanalit tühikäiguregulaatori kaudu.


Aga jah ma soovitan ka muidu wdb240 juttu uskuda.
Kui ei tea, siis ärge näppige.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
KE-Jetroniku tühikäik - Autor: alan2 - 28-01-2010, 05:54 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: maisalup - 28-01-2010, 06:32 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: alan2 - 29-01-2010, 01:35 AM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: hannes_s - 28-01-2010, 07:43 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: wdb240 - 28-01-2010, 11:34 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: alan2 - 29-01-2010, 01:36 AM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: taanneell - 29-01-2010, 10:46 AM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: alan2 - 29-01-2010, 12:11 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: taanneell - 29-01-2010, 02:16 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: alan2 - 30-01-2010, 03:55 AM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: v6sa - 30-01-2010, 09:23 AM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: alan2 - 30-01-2010, 12:22 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: wdb240 - 30-01-2010, 08:00 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: Laur - 30-01-2010, 09:19 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: alan2 - 30-01-2010, 11:13 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: alan2 - 30-01-2010, 11:24 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: martiini - 31-01-2010, 11:10 AM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: alan2 - 31-01-2010, 12:20 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: martiini - 31-01-2010, 07:44 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: alan2 - 31-01-2010, 08:42 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: wdb240 - 31-01-2010, 04:33 AM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: alan2 - 31-01-2010, 09:48 AM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: taanneell - 31-01-2010, 11:38 AM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: R129 - 30-01-2010, 08:33 PM
RE: K: Probleem tühikäiguga - Autor: w124 - 01-02-2010, 01:42 AM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: alan2 - 01-02-2010, 08:10 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: John Smith - 27-06-2010, 06:44 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: jarko - 06-07-2010, 11:05 AM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: hents99 - 06-07-2010, 09:08 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: secman - 02-10-2010, 05:53 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: hents99 - 02-10-2010, 08:37 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: secman - 04-10-2010, 08:37 AM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: R129 - 03-10-2010, 02:41 AM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: secman - 03-10-2010, 10:32 AM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: R129 - 03-10-2010, 10:47 AM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: secman - 17-06-2011, 08:57 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: Karl - 17-06-2011, 09:02 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: kaupo51 - 17-06-2011, 11:23 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: siimruz - 18-06-2011, 09:36 AM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: Sm. Västrik - 23-05-2012, 02:08 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: 190 - 15-10-2012, 09:12 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: v6sa - 16-10-2012, 08:41 AM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: Lahekas - 16-10-2012, 04:01 PM
RE: KE-Jetroniku tühikäik - Autor: 190 - 18-10-2012, 09:54 AM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W203 C270 tühikäik raksike 0 2,066 24-02-2015, 12:59 AM
Viimane postitus: raksike
  w201 2.5D tühikäik kõrge. mhku 3 3,370 01-02-2015, 06:22 PM
Viimane postitus: mhku
  190E Tühikäik jamab SanderV 4 5,390 16-11-2014, 12:53 PM
Viimane postitus: rayaju
  Tühikäik hüppab C220 (W202) Marcuz 12 9,723 22-01-2010, 10:55 AM
Viimane postitus: coeng
  190 E tühikäik ja vaakum "kutsikas" 1 2,979 05-10-2009, 12:31 PM
Viimane postitus: "kutsikas"



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne